تصویر سرفیس دوئو در دستان مدیر بازاریابی مایکروسافت دیده شد

تصویر سرفیس دوئو در دستان مدیر بازاریابی مایکروسافت دیده شد

برد اندرسون مدیر بخش بازاریابی جهانی شرکت مایکروسافت به تازگی عکسی را از خود منتشر کرده که در آن تصویر سرفیس دوئو نیز دیده شده است.

او در این تصویر که در حساب کاربری خود منتشر کرده، به شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی اشاره کرده و اعلام داشته که 32 روز است که فاصله اجتماعی را رعایت کرده. در عین حال او اعلام کرده که در حال همکاری از راه دور با تیم مدیریت شرکت مایکروسافت است تا از آن طریق اقدام به  بهینه سازی نمایشگر دوم سرفیس دوئو باشد.

وی همچنین به ادعاهای ساتیا نادلا اشاره کرده و اعلام کرده که مدیر بخش توسعه سرفیس در مورد این محصول جدید دیدگاه درستی داشت و سرفیس دوئو می‌تواند واقعاً همه چیز در صنعت تولید کامپیوترها و دستگاه‌های هوشمند را تغییر دهد.

تصویر سرفیس دوئو تا پیش از این نیز در دست یکی از مدیران مایکروسافت در کانادا دیده شده بود. علاوه بر این، شرکت مایکروسافت  تصویری از ساتیا نادلا مدیر عامل اجرایی این شرکت را نیز از تصویر سرفیس دوئو منتشر کرده بود که در حال استفاده از  است.

سرفیس دوئو نسل جدید محصولات سرفیس است که با رابط کاربری کاملاً ویژه و همراه با دو نمایشگر طراحی و آماده توسعه شده است..

سرفیس دوئو در کنار سرفیس نئو، پرو 7، لپ تاپ 3 در جریان کنفرانس اکتبر 2019 مایکروسافت معرفی شدند. مایکروسافت تصمیم داشت تا این محصولات را تا بهار 2020 میلادی آماده عرضه به بازار کند. با این حال محدودیت‌های ایجاد شده به خاطر شیوه ویروس کرونا باعث شد تا این شرکت برای مدت زمانی مشخص دست از کار بکشد و عرضه این محصول به بازار جهانی را به تعویق بی‌اندازد. با وجود این مسئله اعلام شده است که شرکت مایکروسافت می‌تواند سرفیس دوئو را تا تابستان 2020 میلادی آماده عرضه به بازار جهانی کند و فروش آن را در تمامی کشورها آغاز کند.

دیدگاهتان را بنویسید