سرفیس بوک 3 به زودی معرفی می‌شود

سرفیس بوک 3 به زودی معرفی می‌شود

نزدیک به یک ماه است که اطلاعات متعددی از دو محصول جدید شرکت مایکروسافت یعنی سرفیس گو 2 و سرفیس بوک 3 منتشر شده است و حالا منابع خبری در حال تائید این موضوع هستند.

بر اساس گزارش‌های مختلف منتشر شده در دو وب سایت The Verge و Windows Central شرکت مایکروسافت در حال آماده سازی و عرضه سرفیس بوک 3 به بازار است. این وب سایت‌ها ادعا می‌کنند که از طرف یکی از منابع آگاه در شرکت مایکروسافت اطلاعاتی مبنی بر عرضه سرفیس بوک سه در هفته‌های آینده گرفته‌اند.

تا پیش از این یک وب سایت ایتالیایی زبان فعال در حوزه فروش محصولات الکترونیکی اطلاعات مربوط به سرفیس بوک 3 و سرفیس گو 2 را منتشر کرده بود و حالا اطلاعات جدید حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت در حال آماده سازی تبلیغات مربوط به این محصولات است و به زودی آن‌ها را آماده فروش در سراسر جهان می‌کند.

سرفیس بوک سه قرار است تغییرات جدیدی در طراحی خود داشته باشد. این محصول دارای نمایشگر بدون حاشیه بوده و از پردازنده گرافیکی و مرکزی جدیدی برخوردار است. شرکت مایکروسافت همچنین برنامه‌ای ویژه برای بهینه‌سازی روند کاربری از این محصول دارد و قابلیت‌های جدیدی را از طریق آن به کاربران ارائه می‌دهد.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که سرفیس بوک 3 همچنان در دو سایز مختلف آماده توسعه و عرضه به کاربران خواهد شد که بسته به نوع کاربری امکانات ویژه را به آن‌ها ارائه خواهد داد. سرفیس بوک 3 احتمالاً از نسل جدید پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کند و مایکروسافت این بار از سری پردازنده‌های گرافیکی رادئون تولید شرکت AMD در طراحی آن‌ها استفاده خواهد کرد. قدرت گرافیکی یکی از مهم ترین بخش های سرفیس بوک سه است و شرکت مایکروسافت در توسعه و ساخت این محصول اهمیت زیادی به آن میدهد. این محصول قدرتمندترین دستگاه از سری محصولات هوشمند سرفیس است و به همین دلیل مایکروسافت سرمایه گذاری زیادی روی توسعه و ساخت آن میکند.

این محصولات احتمالاً در ماه می 2020 میلادی آماده عرضه به کاربران خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید