مایکروسافت برای اتمام پروژه ساخت سرفیس دوئو به 16 مهندس جدید نیاز دارد

ساخت سرفیس دوئو - مایکروسافت برای اتمام پروژه ساخت سرفیس دو به 16 مهندس جدید نیاز دارد

گزارش‌های جدید منتشر شده از فعالیت‌های مایکروسافت حاکی از آن است که این شرکت در حال استخدام 16 مهندس جدید برای اتمام پروژه ساخت سرفیس دوئو است.

سرفیس دوئو قرار بود تا پیش از پایان یافتن نیمه اول سال 2020 میلادی آماده عرضه به بازار شود. با این حال این کمپانی هنوز نتوانسته این محصول را آماده عرضه به بازار کند. بر اساس گزارش جدید وب سایت Windows Latest شرکت مایکروسافت در حال استخدام 16 مهندس در رشته‌های مختلف است که روی توسعه و ساخت یک دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید با دو نمایشگر کار کنند. این مسئله نشان می‌دهد که 16 مهندس جدید استخدام شده از طرف مایکروسافت قرار است به صورت مشخص روی توسعه و نهایی کردن فرایند ساخت سرفیس دوئو فعالیت کنند.

شرکت مایکروسافت در توسعه سرفیس دوئو به عنوان یک دستگاه اندرویدی با یک چالش بزرگ مواجه است. سرفیس دوئو با دو نمایشگر طراحی و ساخته شده است و رابط کاربری آن با سیستم عامل ویندوز 10 سازگاری ویژه‌ای دارد. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از اپلیکیشن‌های کاربردی به صورت ویژه و بهینه امکان دسترسی در این محصول را نداشته باشند و شرکت مایکروسافت زمان زیادی را برای توسعه و ساخت رابط کاربری آن صرف کند.

چالش دیگر مایکروسافت تعبیه دوربین و سنسورهای مختلف در این تلفن هوشمند است. دوربین سرفیس دوئو دارای سنسورهای زیادی است که باید در محیطی بسیار کوچک قرار گیرند. با این حال شرکت مایکروسافت در حال حاضر بسترهای لازم برای طراحی این سنسور را در بخش بدنه سرفیس دوئو ندارد و همین مسئله باعث شده تا سرفیس با تأخیر در عرضه و تولید انبوه مواجه باشد.

شرکت مایکروسافت امید دارد تا با استخدام این شانزده مهندس جدید بتواند مشکلات و چالش‌های ایجاد شده بر سر نهایی کردن پروژه ساخت سرفیس دوئو را حل کرده و این محصول را آماده عرضه به بازار کند.

دیدگاهتان را بنویسید