رزولوشن سرفیس پرو 7 افزایش پیدا می‌کند

رزولوشن سرفیس پرو 7 افزایش پیدا می‌کند

گزارش‌ها و شایعات اخیر حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در تولید و عرضه سری محصول جدید سرفیس پرو 7 از نمایشگرهای باکیفیت‌تری استفاده کند.

گزارش‌های جدید منتشر شده از طرف وب سایت Appleinsider حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا کیفیت نمایشگرهای سرفیس پرو 7 را به کیفیت 4K افزایش دهد تا کاربران این دستگاه‌های حرفه‌ای بتوانند از دستگاه‌های خود به صورت بهینه‌تر استفاده کنند.

سری محصولات سرفیس پرو جزو محصولات حرفه‌ای شرکت مایکروسافت به حساب میاید و به همین دلیل این کمپانی تصمیم دارد تا قابلیت‌های مهم‌تری را به این سری از دستگاه‌های سخت افزاری بیاورد. تا پیش از این کیفیت 4.5K در نمایشگرهای سرفیس استودیو آماده عرضه شده بودند و حالا بررسی‌ها حاکی از آن است که این کیفیت و رزولوشن بیشتر برای دستگاه‌های سرفیس قرار است در دستگاه‌های مایکروسافت آماده عرضه شود.

مایکروسافت به احتمال زیاد تصمیم دارد تا در اکتبر 2019 از سرفیس پروی جدید رونمایی کند و به همین دلیل سفارش تولید و اسمبل این محصولات را از همین حالا به کمپانی‌های عضو زنجیره تأمین خود داده است. بررسی‌های Appleinsider نشان داده که شرکت‌های تأمین کننده نمایشگرهای سرفیس پرو 7 از همین حالا فرایند تولید پنل تاچ ال سی دی دستگاه‌های جدید را آغاز کرده‌اند تا مایکروسافت بتواند در زمستان سال جاری میلادی از نسل هفتم از تبلت‌های هیبریدی و حرفه‌ای سرفیس پرو رونمایی کند.

گفتنی است که نمایشگر باکیفیت‌تر مستلزم ارائه پردازنده گرافیکی قدرتمندتر است و به همین دلیل کمپانی مایکروسافت به احتمال زیاد قدرت پردازشی این دستگاه‌ها را نسبت به گذشته افزایش می‌دهد و صرفاً به افزایش قدرت پردازش مرکزی این دستگاه‌ها اکتفا نخواهد کرد.

سرفیس پرو 7 قرار است از نسل جدید پردازنده‌های اینتل استفاده کند که از لحاظ بازدهی و مصرف انرژی بسیار بهینه‌تر از نسخه‌های پیشین شود. این محصول دارای تعمیرپذیری بهتری نسبت به نسل های قبلی خود است و عمر باتری نسبتا بیشتری خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید