درآمد 1.8 میلیارد دلاری مایکروسافت از فروش محصولات سرفیس

درآمد 1.8 میلیارد دلاری مایکروسافت از فروش محصولات سرفیس

شرکت مایکروسافت به تازگی دومین گزارش مالی خود در سال 2019 میلادی را منتشر کرده است که طی آن مشخص شده که پروژه توسعه سرفیس ها موفقیتی نسبی را برای اپل به همراه داشته است.

مایکروسافت به صورت دقیق 1.860 میلیارد دلار از فروش نسل جدید سری محصولات سرفیس در سراسر جهان به دست آورده است. محصولاتی نظیر سرفیس گو، سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ تاپ 2 در فصل تعطیلات پایانی 2018 بیشترین میزان درآمد را برای مایکروسافت به همراه داشته است.

بر اساس این گزارش، مایکروسافت 39 درصد رشد را نسبت به سال گذشته در زمینه فروش سری محصولات سرفیس را تجربه کرده است. این گزارش در حالی مطرح شده است که بسیاری از پیش بینی‌های ضد و نقیض حاکی از عدم سوددهی سرفیس ها برای مایکروسافت بودند و به همین دلیل مایکروسافت ممکن بود تا سال‌های آینده کسب و کار سرفیس ها را متوقف کند. اما حالا مشخص شده است که مایکروسافت علاوه بر درآمد بسیار مناسب از فروش محصولات نرم افزاری، با فروش سری محصولات سخت افزاری سرفیس نیز به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کرده است.

مایکروسافت اعلام کرده که سرفیس های جدید دیگر مشکلات مربوط به اتکا پذیری نسخه‌های قدیمی سرفیس ها را ندارند و نسخه‌های جدید این دستگاه‌ها با اتکا پذیری کامل کارهای مختلف را برای کاربران انجام می‌دهند.

بر این اساس، مایکروسافت تصمیم دارد تا کسب و کار خود در زمینه تولید سری محصولات سرفیس را در سال 2019 گسترش دهد و به احتمال زیاد دسته بندی جدیدی را از این محصولات به بازار معرفی کند. بر این اساس گزارش‌هایی در مورد تلاش اپل برای معرفی محصولاتی جدید از سری محصولات سرفیس در MWC امسال که در بارسلونا برگزار می‌شود، مطرح شده است.

دیدگاهتان را بنویسید