حالت تخته سیاه به اپلیکیشن WhiteBoard اضافه شد

حالت تخته سیاه به اپلیکیشن WhiteBoard اضافه شد

شرکت مایکروسافت در توسعه آپدیت جدید اپلیکیشن وایت برد، امکان دسترسی به حالت تخته سیاه را به کاربران ارائه داده است.

بر همین اساس کاربران دستگاه‌های ویندوزی سرفیس و همچنین دیگر کامپیوترهای مبتنی بر نمایشگرهای لمسی می‌توانند با دریافت نسخه جدید این اپلیکیشن از طریق مایکروسافت استور اقدام به استفاده از حالت تخته سیاه در دستگاه همراه خود کنند. این اپلیکیشن به طور کامل با قلم سرفیس ها سازگار است و در حالت تخته سیاه نوشته‌ها را به شکل گچ روی تخته سیاه ثبت می‌کند.

مایکروسافت در توسعه این اپلیکیشن امکان دسترسی به یادداشت‌های انجام شده در وایت برد را به کاربران سرفیس هاب و همچنین دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس و اندروید را نیز داده است. با این حال کاربران برای دسترسی به این یادداشت‌ها از طریق دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل‌هایی غیر از ویندوز باید از نسخه وب آن استفاده کنند و همچنین اکانت مایکروسافت خود را در مرورگر وب خود وارد کنند.

اپلیکیشن وایت برد علاوه بر کاربری در کلاس‌های درسی و آموزشی، می‌تواند جنبه سرگرمی نیز برای کاربران داشته باشد تا از طریق آن نقاشی‌ها و آثار هنری مختلف را نیز ایجاد کنند. با این حال هدف اصلی از توسعه این اپلیکیشن ارائه راه کاری مدرن به سازمان‌های آموزشی و تحقیقاتی است تا از طریق آن بتوانند نوشته‌های روی یک تخته سیاه را بین اعضای مختلف به اشتراک بگذارند.

کاربران از همین حالا می‌توانند با مراجعه به مایکروسافت استور و وارد کردن حساب کاربری اختصاصی خود، اقدام به دریافت و نصب جدیدترین نسخه اپلیکیشن Microsoft Whiteboard کنند. این اپلیکیشن در پلتفرم ویندوز یونیورسال توسعه داده شده است و به طور کامل با دستگاه‌های دارای قلم استایلوس و نمایشگر لمسی مثل سرفیس ها سازگار است.

دیدگاهتان را بنویسید