جیمیل و تقویم گوگل به وب سایت آوت لوک اضافه شد

جیمیل و تقویم گوگل به وب سایت آوت لوک اضافه شد

شرکت مایکروسافت به تازگی اقدام به اضافه کردن سرویس‌های اینترنتی و آنلاین شرکت گوگل در وب سایت رسمی آوت لوک کرده است.

از طریق این قابلیت جدید، کاربران می‌توانند با وارد شدن به وب سایت آوت لوک، علاوه بر مشاهده ایمیل‌های دریافتی این سرویس، از سرویس‌های آنلاین ارائه شده توسط شرکت گوگل نیز استفاده کنند. سرویس‌های پشتیبانی شده توسعه یافته از طرف گوگل برای کاربران آوت لوک شامل جیمیل، گوگل درایو و نقشه گوگل می‌شود.

بر این اساس کاربران می‌توانند با وارد شدن به یک وب سایت یکپارچه علاوه بر دسترسی به سرویس‌های آنلاین شرکت مایکروسافت به سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت گوگل نیز دسترسی داشته باشند.

این قابلیت برای بسیاری از کاربرانی که از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند بسیار کاربردی است و آن‌ها می‌توانند بدون نیاز به وارد شدن به وب سایت‌های مختلف، تنها از طریق یک وب سایت با یک رابط کاربری ویژه تمامی اطلاعات مربوط به سرویس‌های آنلاین دیگر خود را مشاهده کنند و به خدمات آن‌ها دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت تا پیش از این نیز تلاش‌های زیادی درزمینهٔ ارائه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری به کاربران سیستم عامل اندروید کرده بود  و حالا ارائه این سرویس نرم افزاری به این شرکت امکان آن را می‌دهد تا به صورت یکپارچه از خدمات مبتنی بر وب خود استفاده کنند. گفتنی است که مایکروسافت در اکتبر سال 2019 از اولین تلفن هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید رونمایی کرده و آن را تحت برند سرفیس آماده عرضه به بازار کرده است.

با توجه به فعالیت‌های اخیر مایکروسافت می‌توان پیش بینی کرد که این شرکت در آینده نزدیک قابلیت‌های ویژه را در اختیار کاربران گوگل و سیستم عامل اندروید قرار دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید