جشنواره نوروزی امتداد پارسه شروع شد

جشنواره نوروزی امتداد پارسه شروع شد

شرکت امتداد پارسه به مناسبت نزدیک شدن به عید نوروز و فرارسیدن سال جدید، اقدام به برپایی جشنواره ویژه نوروزی کرده است. به همین منظور از اول اسفند 1394 تا پایان سال جاری؛ محصولات ارائه شده توسط امتداد پارسه با قیمت های کاملا ویژه و استثنایی عرضه خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت مای سرفیس و یا فروشگاه اینترنتی تاپ سان مراجعه نمایید.

11 دیدگاه برای “جشنواره نوروزی امتداد پارسه شروع شد

  1. امیر مسعود گفته:

    سلام امتداد پارسه عزیز
    من قصد دارم که سرفیس پرو 4 مدل i7 16ram 512 gb را تهیه کنم.
    نکته اول اینهکه شما مدل1tbرو ندارید؟
    نکته دوم اینه که من یه برنامه نویسم و نیاز به پردازش های سنگینی دارم ایا این تبلت میتونه بدون هیچ مشکلی اینارو انجام بده؟
    نکته سوم اینه که ایا در خرید من که شامل خود سرفیس کیبوردو موس و داک اون هست تخفیفی اعمال میشه؟
    نکته4 اینه که می تونم به صورت حضوری بیام بخرم؟
    نکته 5 اینه که محافظ صفحه این مدل لازمه واقعا؟

    • امتداد پارسه گفته:

      دوست عزیز سلام
      1. محصول مورد نظر شما در حال حاضر در انبار امتداد پارسه موجود هست و شما میتوانید از طریق بخش سفارش سرفیس سایت مایسرفیس، و یا به صورت حضوری این محصول را خریداری کنیدو
      2. سرفیس پرو 4 با کانفیگ مورد نظر شما در حال حاضر قوی ترین کانفیگ از سرفیس پرو 4 موجود در ایران هست و میتواند از پس پردازش های سنگین بر بیاید. البته برای اطلاعات بیشتر میتوانید فرکانس پردازنده Core i7 موجود در سرفیس پرو 4 و نوع تنظیم شدن آن (Clock شدن آن توسط مایکروسافت) را مطالعه کنید.
      3. برای نحوه اعمال تخفیف ها با بخش فروش تماس بگیرید
      4. خرید حضوری برای سرفیس امکان پذیر هست و حتی در صورت آمدن به دفتر امتداد پارسه شما میتوانید با انواع دستگاه های سری سرفیس مایکروسافت به صورت دمو قبل از خرید کار کنید
      5. صفحه نمایش تبلت های سرفیس بسیار حساس است، بهتر هست که محافظ صفحه برای آن تهیه شود. اما تصمیم با شما است و به نحوه استفاده و مراقبت شما از دستگاه مربوط میشود

  2. Hossein Khomideh گفته:

    سلام

    میخواستم تبلت سرفیس پرو 4 (128/4Gb/I5) رو سفارش بدم ولی ظاهرا محصول موجود فاقد کیبرد هست .

    ایا درست متوجه شدم یا تبلت فوق مدل دارای کیبرد موجوده ؟ اگه موجوده کدوم کیبرد ؟ دارای حسگر اثر انگشت یا فاقد حسگر … ؟ چه رنگ هایی ؟

    لوازم جانبی دیگه چی موجود هست براش ؟ محافظ صفحه نمایش ، برچسب پشت و …

    ممنون

    • امتداد پارسه گفته:

      دوست عزیز
      سلام
      تمام تبلت های سرفیس از طرف مایکروسافت بدون کیبورد بسته بندی و عرضه میشوند و کیبرد آنها را باید جداگانه تهیه کرد. البته بعضی شرکت ها در ایران در مواردی خاص تبلت و کیبرد را با هم عرضه میکنند. اما همانطور که ذکر شد، تمام تبلت های سرفیس از همان ابتدا از طرف مایکروسافت بدون کیبرد عرضه میشوند و کیبرد در بسته بندی جداگانه فرخته میشود.
      دستگاه مورد نظر شما قابلیت اتصال به کیبرد مخصوص سرفیس پرو 4 و سرفیس پرو 3 را دارد. تفاوت این دو کیبرد در این است که کیبرد سرفیس پرو 4 دارای تاچ پد بزرگتر و بهینه تر و دکمه های کیبرد جزیره ای هستند. همچنین برای انتخاب کیبرد پرو 4 حق انتخاب این را دارید که آیا کیبرد حسگر اثر انگشت داشته باشد یا خیر. این در حالی است که کیبرد سرفیس پرو 3 دکمه هایی پیوسته دارد و تماما بدون حسگر اثر انگشت است.
      علاوه بر این، تعدادی محدود از هر دو نوع کیبرد به صورت سفارشی از طرف امتداد پارسه، دارای چاپ لیبل های فارسی شده اند.
      به دلیل سیال بودن موجودی محصولات، امکان اعلام موجودی در بخش نظرات نیست. لطفا برای آگاهی موجودی محصولات یا به بخش فروش محصولات در سایت مای سرفیس مراجعه کنید؛ یا با بخش فروش امتداد پارسه تماس حاصل نمایید

  3. امیر مسعود گفته:

    سلامی دوباره
    و ممنون از پاسخ سریعتان
    بنده سوالات دیگر هم داشتم و ان این است که .
    این تبلت با اینکه یک لبتاپ به حساب می اید چرا ماکرو سافت نام ان را یک تبلت گذاشته است؟
    2باتری این تبلت در حال کار با محیط های برنامه نویسی ای مانند ویژوال استودیو چه قدر دوام می اورد؟در مدل ذکر شده من؟
    3آیا الیاژ منیزیوم به کار رفته در تبلت استحکام کافی را دارد؟برای مثال اگر سرفیس از دستمان بی افتد مشکلی پیش نمی اید؟
    و سوال اخر این است که چرا اینقدر تجهیزات جانبی این تبلت گران قیمت هستند؟ایا کیفیت هم به مراتب بالاست؟
    ممنون امتداد پارسه عزیز

    • امتداد پارسه گفته:

      دوست عزیز
      تمام محصولات سری سرفیس مایکروسافت به غیر از سرفیس بوک در حقیقت تبلت ویندوزی به حساب میایند چرا که طراحی آنها به نحوی بوده که به طور کامل ظاهر، کارایی و قابلیت حمل یک تبلت را داشته باشند. اما از طرفی سخت افزار این دستگاه ها دقیقا مانند یک لپ تاپ تولید شده تا از نظر قدرت سخت افزاری و اجرای نرم افزار ها دست کمی از یک لپ تاپ نداشته باشند. وزن سرفیس ها حدود 50 تا 100 گرم بیشتر از حد معمول یک تبلت است اما اگر بخواهیم آن را با یک لپ تاپ مقایسه کنیم؛ سرفیس وزنی کمتر از نصف یک لپ تاپ معمولی دارد. به این نوع دستگاه ها در حقیقت دستگاه های هیبریدی یا دوگانه میگویند که همزمان میتواند نیاز کاربر خود را از داشتن تبلت و لپ تاپ برطرف کند.
      باتری سرفیس پرو 4 و پرو 3 از جنس باتری های لیتیومی است و قدرت کارکرد خوبی دارد. اما طول عمر آن به عوامل مختلفی مثل کانفیگ دستگاه و کاری که در لحظه با آن انجام میدهیم دارد. مسلما پردازنده Core i7 مصرف بیشتری نسبت به پردازنده های مدل پایین دارد. همچنین اجرای برنامه هایی مثل ویژوال استودیو ممکن است طول شارژ دهی باتری دستگاه شما را به نسبت زمانی که با دستگاه فایل ویدیویی اجرا میکنید یا وب گردی میکنید کم تر کند.
      از نظر استحکام، بدنه پشتی سرفیس مقاومت در برابر ضربه خوبی دارد اما متاسفانه صفحه نمایش آن بسیار حساس است. علاوه بر اینکه هزینه تعمیر شکسته شدن صفحه نمایش بسیار بالاست. پس در صورت خرید حتما مراقب صفحه نمایش باشید.
      تجهیزات جانبی اصلی سرفیس با کیفیت بالا و ساخت خود مایکروسافت است به همین دلیل قیمت آنها بالاست. اما اکثر تجهیزات جانبی، به غیر از کیبرد، قلم و شارژر به صورت متفرقه و با کیفیت پایین تر در بازار با قیمت پایین وجود دارد.

  4. نظام گفته:

    سلام
    من آرشیتکت هستم
    برنامه های مورد استفاده من اتوکد، رویت ، تریدیمکس هستش
    این برنامه ها را گاها همزمان استفاده میکنم
    آیا مدل پرو4 به همراه 4 گیگ رم و کر آی 5 میتونه جوابگو باشه؟ آیا لگ نخواهد داشت؟

    • امتداد پارسه گفته:

      دوست عزیز پردازنده کور آی 5 به بالا پاسخگوی کار شما هست. اما اگر فکر میکنید که پردازش های سنگین تری انجام میدهید پردازنده کور آی 7 برای شما بهتر خواهد بود.
      اما اگر قصد دارید که این برنامه ها را همزمان اجرا کنید ممکن است رم 4 گیگابایت برای کار شما کم باشد. بهتر است کانفیگ با رم بالاتر انتخاب کنید

        • امتداد پارسه گفته:

          رم بالاتر از لحاظ کارایی بهتر هست. اما باید دو نکته را در نظر داشته باشید
          اول اینکه سرفیس پرو 4 با پردازنده نسل ششم ساخته شده که از لحاط پردازش، مصرف انرژی و تولید حرارت بهینه تر هست
          دوم اینکه سرفیس پرو 3 در حال حاضر موجود نیست و تاریخ دقیقی نیز برای موجود شدن آن در دست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید