تولید مایکروسافت بند احتمالاً از سر گرفته می‌شود

تولید مایکروسافت بند احتمالاً از سر گرفته می‌شود

بر اساس اطلاعات منتشر شده از یک پتنت به ثبت رسیده شرکت مایکروسافت، این کمپانی احتمالاً تصمیم دارد تا تولید و عرضه پوشیدنی‌های هوشمند خود را برای بار دیگر از سر بگیرد.

مایکروسافت اخیراً پتنتی را در سازمان ثبت اختراع آمریکا به ثبت رسانده است که طی آن مشخص شده که این کمپانی همچنان به دنبال تولید ابزارهای هوشمند به صورت پوشیدنی است. با این حال محصول توضیح داده شده در این پتنت کاربرد سلامتی و کنترل موارد مختلف ورزشی و حرکتی را ندارد، بلکه مایکروسافت تصمیم دارد تا از این پتنت برای تولید یک دستبند هوشمند برای کنترل بازی‌های کامپیوتری استفاده کند.

بازی‌های کامپیوتری ارائه شده در کنسول ایکس باکس احتمالاً در آینده نزدیک با استفاده از محصولی که بانام‌های احتمالی  «مایکروسافت بند 3» یا «ایکس باکس بند» تولید می‌شوند قابل کنترل خواهند بود و کاربران می‌توانند از طریق آن‌ها تجربه متفاوتی را در اجرای بازی‌ها داشته باشند.

علاوه بر این، بسیاری از تحلیلگران اعلام کرده‌اند که این پتنت و محصول مبتنی بر آن ممکن است برای توسعه یک ابزار هوشمند پوشیدنی برای کنترل بازی‌های مبتنی بر واقعیت مجازی آماده استفاده شود. این در حالی است که مایکروسافت از سال 2017 پروژه توسعه مایکروسافت بند و کینکت را به صورت هم‌زمان کنار گذاشت و عرضه این محصولات را متوقف کرد. حال مشخص شده است که این محصولات قرار است با کاربری جدیدتری آماده عرضه به بازار شوند و مایکروسافت احتمالاً تصمیم دارد تا محصولی مشابه با Playstation VR را برای کامپیوترهای ویندوزی و کنسول بازی ایکس باکس وان توسعه دهد.

بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که در سال آینده میلادی مایکروسافت رقابت سنگین‌تری را با شرکت سونی و دیگر شرکت‌های ارائه دهنده محصولات سخت افزاری گیمینگ شروع کند و اولین محصول پروژه‌های جدید خود را در E3 2019 رونمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید