تصویر مفهومی از سرفیس نوت منتشر شد

طراحان تصاویر مفهومی به تازگی تصاویری از سرفیس نوت را منتشر کرده‌اند که ظاهر احتمالی کوچک‌ترین عضو خانواده سرفیس ها را نشان می‌دهد.

طراحان تصاویر مفهومی به تازگی تصاویری از سرفیس نوت را منتشر کرده‌اند که ظاهر احتمالی کوچک‌ترین عضو خانواده سرفیس ها را نشان می‌دهد.

شایعات در مورد تلاش مایکروسافت برای توسعه یک تلفن هوشمند و یک دستگاه همراه از خانواده سرفیس از سال 2017 منتشر شده بود و قرار بود این محصول در سال 2018 آماده معرفی و عرضه به بازار شود. این در حالی است که شرکت مایکروسافت به صورت کاملاً ناگهانی اقدام به توقف توسعه پروژه اندرومدا کرد و توسعه سرفیس فون و تلفن هوشمند خانواده سرفیس در هاله‌ای از ابهام رفت.

شرکت مایکروسافت حالا تصمیم دارد تا برای بار دیگر اقدام به توسعه دستگاهی با عنوان سرفیس نوت کند. سرفیس نوت دارای دو نمایشگر است که میتواند از طریق یک لولای خاص هم شده و به صورت یک تلفن هوشمند یا یک تبلت کارهای مختلف را انجام دهد.

تصویر مفهومی از سرفیس نوت منتشر شد

در تصویر مفهومی جدید منتشر شده از سرفیس نوت مشخص شده که شرکت مایکروسافت پنل پشتی این دستگاه را از روکش اختصاصی نسخه‌های ادیشن و سیگنیچر سرفیس استفاده می‌کند تا یک دستگاه لوکس را آماده تولید و عرضه به کاربران کند. سرفیس نوت همچنین دارای لولایی خاص و مشابه با سرفیس بوک است که به صورت کامل و 180 درجه بسته نمی‌شود؛ بلکه در فاصله میان دو نمایشگر آن قلم استایلوس سرفیس پن قرار می‌گیرد تا کاربران به صورت سریع به قلم برای یادداشت برداری دسترسی داشته باشند.

سرفیس پن قرار است به عنوان یک دستیار دیجیتالی هوشمند پیشرفته آماده توسعه و عرضه شود و کاربران با استفاده از آن دیگر نیازی به همراه داشتن تلفن هوشمند، تبلت یا کامپیوترهای لپ تاپ نداشته باشند و بتوانند به صورت سریع و بهینه تمام کارهای روزمره و حرفه‌ای خود را انجام دهند.

گفتنی است که مایکروسافت در حال حاضر تلاش دارد تا رابط کاربری جدیدی را برای ویندوز قابل اجرا در این سیستم عامل توسعه دهد و آن را به زودی آماده معرفی و عرضه در سرفیس نوت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید