تاریخ عرضه سرفیس دوئو ۲ به زودی فرا می‌رسد

تاریخ عرضه سرفیس دوئو ۲

مایکروسافت اعلام کرده که روز ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱ تاریخ دقیق عرضه سرفیس دوئو ۲ به بازار است و بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان برای خرید این محصول هیجان‌زده هستند.

عرضه سرفیس دوئو 2 در حال حاضر تنها از طریق اپراتورهای طرف قرارداد مایکروسافت و خود شرکت مایکروسافت انجام می‌شود و قرار است عرضه این محصول از هفته آینده در سراسر جهان آغاز شود. اما سوال اصلی این است که این محصول چه زمانی آماده عرضه به صورت عمومی در سراسر دنیا و در بازار جهانی خواهد شد؟

هر چند که مایکروسافت به عنوان شرکت تولید این محصول هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه سرفیس دوئو 2 در بازار جهانی به صورت آنلاک نداده است، پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که پس از پایان یافتن فصل تعطیلات پایان سال ۲۰۲۱ میلادی شرکت مایکروسافت این محصول را آماده عرضه به صورت آنلاک و برای تمامی کاربران سراسر جهان می‌کند.

سرفیس دوئو ۲ در حال حاضر کارآمدترین تلفن هوشمند تاشو دارای دو نمایشگر است که مجهز به سیستم عامل اندروید شده است. مایکروسافت در طراحی سخت افزاری و نرم افزاری این محصول جدید تغییراتی ویژه را اعمال کرده که باعث شده تا این محصول از لحاظ کاربردی و استفاده روزمره عملکرد بسیار بهتری نسبت به دستگاه‌های مشابه نظیر گلکسی فولد و گوشی‌های هوشمند تاشو تولید شده توسط هواوی داشته باشد.

استفاده از روکش ضدخش گوریلاگلس در کنار بهبود عملکر نمایشگر و پردازنده باعث شده تا سرفیس دوئو ۲ به یک محصول کاملا کارآمد برای بهبود تجربه کاربری از سیستم عامل اندروید تبدیل شود. موفقیت نسل اول سرفیس دوئو باعث شده تا شرکت مایکروسافت فرایند تولید انبوه این محصول به شکلی جدی دنبال کند و شرایط کنونی محصولی بهبود یافته‌تر در نسل‌های جدیدتر این خط تولید ایجاد شود. با این وجود شرکت مایکروسافت هنوز به شکل عمده وارد بازار جهانی تلفن‌های هوشمند نشده است و هنوز سرفیس دوئو 2 با وجود عرضه در آمریکای شمالی و برخی از کشورهای توسعه‌یافته هنوز در کشورهای دیگر به صورت عمده آماده عرضه نیست. پیش بینی می‌شود که در صورت ادامه‌دار بودن این فرایند شرکت مایکروسافت عرضه این محصول را در سراسر جهان آغاز کند.

دیدگاهتان را بنویسید