تاریخ انتشار و قیمت سرفیس دوئو بالاخره مشخص شد

سرفیس دو - عرضه و قیمت سرفیس دوئو

شرکت مایکروسافت بالاخره پس از گذشت هشت ماه از آغاز سال 2020 میلادی اقدام به تعیین تاریخ انتشار و قیمت سرفیس دوئو کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تار در تاریخ 10 سپتامبر 2020، معادل 20 شهریور 1399 اقدام به عرضه و فروش این محصول در بازار جهانی کند. مایکروسافت از همین حالا در وب سایت رسمی خود فرایند پیش فروش این محصول را به صورت لاک روی اپراتور AT&T را آغاز کرده است و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک نیز این محصول را در بازار کشورهای مختلف عرضه کند.

پیش فروش سرفیس دوئو البته فقط در وب سایت رسمی مایکروسافت آغاز نشده است؛ این محصول در فروشگاه Best Buy و وب سایت آنلاین فروش AT&T نیز آماده  خرید شده است.

قیمت سرفیس دوئو برابر با 1399 دلار بوده و قرار است همراه با لوازم جانبی مختلف نیز آماده ارائه به بازار شود. تلفن هوشمند مایکروسافت از برند سرفیس دارای دو نمایشگر همراه با طراحی تا شونده است که امکانات زیادی را به کاربران ارائه می‌دهد. این محصول می‌تواند در نرخ ابعادی سه به دو و چهار به سه تصاویر مختلف برای اپلیکیشن‌ها را نشان دهد و امکانات خاصی را به کاربران ارائه دهد.

سرفیس دوئو در جریان اکتبر 2019 معرفی شد و در نهایت در اوت 2020 آماده پیش فروش شد. شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا با فروش سرفیس دوئو برای بار دیگر موارد حوزه تولید تلفن‌های هوشمند شود. البته این شرکت این بار دیگر ویندوز فون را در توسعه تلفن‌های هوشمند خود دخیل نکرده و با همکاری گوگل از سیستم‌عامل اندروید استفاده کرده است.

سرفیس دوئو فعلاً در حال فروش به صورت لاک است و مایکروسافت ادعایی برای فروش آن به صورت آنلاک نکرده است. با این حال به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک این شرکت اقدام به عرضه این محصول به صورت آنلاک نیز بکند.

دیدگاهتان را بنویسید