بیلد 19564 ویندوز برای کاربران فست رینگ اینسایدر منتشر شد

بیلد 19564 ویندوز برای کاربران فست رینگ اینسایدر منتشر شد

شرکت مایکروسافت به تازگی بیلد 19564 ویندوز 10 را برای کاربران عضو فست رینگ اینسایدر آماده عرضه کرده است.

این به روز رسانی در حقیقت بخشی از آپدیت بزرگ 20H1 است که قرار است در آینده نزدیک آماده عرضه به کاربران شود. این بیلد از همین حالا در اختیار کاربران عضو اینسایدر قرار گرفته است تا از آن طریق کاربران بتوانند قابلیت‌های آن را مورد تست و بررسی قرار دهند. گفتنی است که این بیلد تغییرات ویژه‌ای را در بخش امنیت، احراز هویت و بازدهی گرافیکی دستگاه اعمال کرده است.

کاربران با استفاده از این به روز رسانی می‌توانند اطلاعات بیشتری از پردازنده گرافیکی خود را مشاهده کنند. کاربران در این بیلد که برای کاربران فست رینگ اینسایدر آماده عرضه شده است می‌توانند با مراجعه به Settings > System > Display > Graphics settings اقدام به مشاهده اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و دیگر نرم افزارهای نصب شده خود و میزان سازگاری آن‌ها با کارت گرافیکی دستگاه‌ها کنند.

علاوه بر این، شرکت مایکروسافت تغییراتی را در نرم افزار تقویم خود اعمال کرده که از آن طریق کاربران می‌توانند به تم‌های جدید، مشاهده کلی یک ماه مشخص در یک نگاه و موارد دیگر دسترسی داشته باشند. گفتنی است که این به روز رسانی به طور کامل اپلیکیشن تقویم رسمی ویندوز 10 را تغییر داده است.

تغییرات دیگر اعمال شده در این به روز رسانی شامل رفع برخی از باگ‌های نرم افزاری می‌شود که به بهینه سازی روند کاربری و استفاده بهینه از دستگاه‌های مختلف کمک بیشتری می‌کند.

گفتنی است از آنجایی که این نسخه دارای باگ‌های شناخته شده است، توصیه می‌شود تا کاربران این به روز رسانی‌ها را فعلاً دانلود و نصب نکنند و منتظر عرضه نسخه نهایی در ماه‌های پایانی باشند.

1 دیدگاه برای “بیلد 19564 ویندوز برای کاربران فست رینگ اینسایدر منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید