اولین آپدیت فریم ویر سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ تاپ 2 منتشر شد

اولین آپدیت فریم ویر سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ تاپ 2 منتشر شد

تنها چند روز از زمان شروع فرایند فروش و عرضه سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ تاپ 2 گذشته است و حالا شرکت مایکروسافت اقدام به عرضه اولین آپدیت فریم ویر مربوط به این دستگاه‌ها کرده است.

سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ تاپ 2 هر دو به همراه ویندوز 10 و آپدیت اکتبر 2018 آماده عرضه شده‌اند و به همین دلیل آپدیت فریم ویر جدید با آخرین نسخه ویندوز 10 سازگار خواهد بود.  در این آپدیت‌ها مایکروسافت به صورت جداگانه بسیاری از درایورهای سخت افزارهای به کار رفته در دو دستگاه جدید را به‌روز رسانی کرده است تا از طریق آن کاربری هر دو دستگاه عملکرد بهتری داشته باشند.

در آپدیت سرفیس لپ تاپ 2 مایکروسافت UEFI این دستگاه را به همراه درایور مربوط به پردازنده اینتل به کار رفته در آن را به‌روز رسانی کرده است. بر همین اساس کاربران سرفیس لپ تاپ 2 با دریافت این آپدیت می‌توانند از پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی و همچنین کارت صدای سرفیس لپ تاپ 2 به صورت بهینه‌تری استفاده کنند.

در سرفیس پرو 6 همچنین مایکروسافت تمامی تغییرات ارائه شده در سرفیس لپ تاپ را ارائه داده است، با این تفاوت که نسخه UEFI این دستگاه یک نسخه نسبت به UEFI سرفیس لپ تاپ 2 جدیدتر شده است.

گفتنی است که این دو آپدیت از همین حالا برای دستگاه‌های جدید  سرفیس آماده عرضه شده است و به همین دلیل، کاربرانی که از این پس اقدام به خرید سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ تاپ 2 می‌کنند، می‌توانند با مراجعه به بخش Windows Update در بخش تنظیمات اصلی ویندوز 10 اقدام به دریافت این به‌روز رسانی‌ها کرده و از دستگاه‌های جدید خود به صورت بهینه‌تر استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید