اطلاعات مربوط به بنچ مارک سرفیس گو 2 فاش شد

سرفیس گو 2

بنچ مارک سرفیس گو 2 به تازگی در یکی از تست‌های قابل اطمینان فاش شده است و شایعاتی را در مورد عرضه این محصول در آینده نزدیک ایجاد کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت Windows Latest اطلاعاتی از بنچ مارک سرفیس گو 2 در بررسی‌های اخیر منتشر شده است که حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد قدرت سخت افزاری این محصول را نسبت به نسل پیشین افزایش دهد.

سرفیس گو 2 احتمالاً قرار است با پردازنده دو هسته‌ای Core m3-8100Y آماده توسعه و عرضه شود و دارای 8 گیگابایت رم خواهد بود.

سرفیس گو یکی از دستگاه‌های میان رده از سری محصولات سرفیس به حساب میاید. با این حال شرکت مایکروسافت به خاطر افزایش قابلیت حمل و امکانات بهینه در آن تلاش کرده تا برخی از سخت افزارهای عرضه شده در آن را به صورت محدود و باقدرت کمتری توسعه دهد.

با این حال به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت در توسعه و عرضه سرفیس گو 2 تلاش کرده تا محدودیت‌های سخت افزاری سرفیس گو را کاهش دهد و از آن طریق کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر از دستگاه‌های جدید استفاده کنند و تجربه بهتری از کار با سیستم عامل ویندوز 10 داشته باشند.

بررسی‌ها حاکی از آن است که سرفیس گو 2 احتمالاً در بازه زمانی بهار تا تابستان سال 2020 معرفی می‌شود و نهایتاً تا پیش از پایان یافتن تابستان آماده عرضه به بازار جهانی می‌شود.

شرکت مایکروسافت از همین حالا اطلاعات مربوط به برخی از محصولات خود نظیر سرفیس گو نسل جدید و سرفیس بوک را فاش کرده است و به‌زودی آن‌ها را آماده عرضه به بازار می‌کند. شرکت مایکروسافت قرار است این محصولات را به صورت بهینه‌تر آماده عرضه کند و تغییرات زیادی را در آن اعمال کند. گفتنی است که شرکت مایکروسافت در طول سال گذشته تغییرات زیادی را در این محصولات اعمال کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید