آپدیت 1909 ویندوز 10 از همین حالا از طریق Update Assistant قابل دسترس است

آپدیت 1909 ویندوز 10 از همین حالا از طریق Update Assistant قابل دسترس است

شرکت مایکروسافت پس از آماده سازی و عرضه آپدیت جدید 1909 ویندوز 10 از طریق بخش مدیریتی آپدیت‌ها، حالا تصمیم به عرضه آن از طریق Update Assistant گرفته است.

Update Assistant یا دستیار آپدیت ویندوز 10 تا پیش از این نیز برای کاربران این سیستم عامل عرضه شده بود. این دستیار به کاربرانی که به دلیل مسائل مختلف نتوانسته‌اند آپدیت جدید ویندوز 10 را دریافت کنند کمک می‌کند تا از طریق یک نرم افزار جانبی جدیدترین به روز رسانی عرضه شده برای سیستم عامل را دانلود و نصب کنند.

گفتنی است که دسترسی به این دستیار نرم افزاری مستلزم دسترسی به اینترنت بوده و کاربران با مراجعه به وب سایت رسمی مایکروسافت می‌توانند این دستیار جدید را برای سیستم عامل کامپیوتر خود دانلود و آن را روی دستگاه‌ها نصب کنند.

علاوه بر این باید کاربران به یاد داشته باشند که نصب هر یک نسخه‌های آپدیت ویندوز 10 نیازمند دانلود دستیار اختصاصی خود است و باید این آپدیت جدید را از طریق نسخه جدید Update assistant دریافت کنند.

پس از دانلود و نصب این دستیار جدید، کاربران به صفحه دانلود و نصب آپدیت 1909 ویندوز 10 هدایت می‌شوند و پس از طی کردن مراحل دانلود و چندین بار ریستارت های مکرر و طولانی می‌توانند از دستگاه‌های خود استفاده کنند. همان‌طور که گفته شد، فرایند نصب آپدیت جدید در طول یکی دو ریستارت اولیه ممکن است دستگاه را کم سرعت کند و فرایند بوت آپ تا حدودی کندتر شود و کاربران باید تا زمان نصب کامل سیستم عامل منتظر باقی بمانند.

گفتنی است که این نسخه جدید از همین حالا و از طریق وب سایت رسمی مایکروسافت قابل دانلود و نصب است و کاربران می‌توانند به این نسخه به صورت سریع دسترسی داشته باشند و جدیدترین آپدیت عرضه شده برای سیستم عامل دستگاه خود را دانلود و نصب کنند.

3 دیدگاه برای “آپدیت 1909 ویندوز 10 از همین حالا از طریق Update Assistant قابل دسترس است

دیدگاهتان را بنویسید