آپدیت می 2019 ویندوز 10 با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است

آپدیت می 2019 ویندوز 10 با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است

بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که آپدیت می 2019 ویندوز 10 تنها یک هفته پس از ارسال توانسته با موفقیت بسیار زیاد و استقبال قابل توجهی از کاربران مواجه شود.

موسسه AdDuplex در گزارش ماهانه خود از میزان مصرف کنندگان سیستم عامل ویندوز 10 اعلام کرده که در حال حاضر آپدیت می 2019 ویندوز 10 بیشترین رشد را در میان دیگر نسخه‌های این سیستم عامل داشته است. از طرف دیگر، محبوب‌ترین و پر استفاده ترین نسخه سیستم عامل ویندوز 10 مربوط به آپدیت آوریل 2018 است که در حال حاضر روی 61.1 درصد از کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 نصب شده است. پس از این نسخه، آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 با سهم 31.3 درصدی خود بیشترین میزان کاربر را در میان دیگر نسخه‌های ویندوز 10 دارند.

در این میان مشخص شده است که آپدیت یاد شده ویندوز در طول یک هفته خود توانسته نزدیک روی 1.4 درصد از دستگاه‌های ویندوزی نصب شود و بیشترین رشد را نسبت به آپدیت‌های گذشته مایکروسافت داشته است. مایکروسافت از سال 2015 که ویندوز 10 را معرفی کرد به صورت منظم و تقریباً هر شش ماه یک بار اقدام به معرفی و عرضه به روز رسانی‌های جدید کرده است.

بر اساس این آمارها می‌توان پیش بینی کرد که مایکروسافت در آینده نزدیک و مشخصاً تا دو ماه دیگر بتواند رکورد نصب و رشد آپدیت‌های ارائه شده برای ویندوز 10 را بزند و آپدیت می 2019 ویندوز به مهم‌ترین و پر استفاده ترین نسخه از سیستم عامل دسکتاپ شرکت مایکروسافت تبدیل شود.

با توجه به این موارد پیش بینی می‌شود تا پیش از عرضه نسخه بعدی آپدیت ویندوز 10، آپدیت می 2019 بتواند بیشترین محبوبیت را در میان کاربران ویندوز 10 داشته باشد. تغییر رابط کاربری و رفع بسیاری از باگ‌ها و مشکلات امنیتی باعث می‌شود تا کاربران برای نصب این نسخه از سیستم عامل تمایل بیشتری داشته باشند.

البته مایکروسافت احتمالا در پاییز امسال آپدیت بعدی ویندوز 10 را آماده عرضه به صورت عمومی در میان کاربران عادی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید