طراحی نسل بعدی تایپ کاور سرفیس به صورت بهینه تغییر می‌کند

طراحی نسل بعدی تایپ کاور سرفیس به صورت بهینه تغییر می‌کند

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک طراحی تایپ کاور سرفیس را به طور کامل تغییر دهد. بر اساس اطلاعات جدیدی که از یک پتنت مایکروسافت منتشر شده شرکت مایکروسافت در حال توسعه و طراحی جدید برای کیبورد سرفیس ها است.

شرکت مایکروسافت تا پیش از این در توسعه و عرضه دستگاه‌های سرفیس همواره از یک طراحی ثابت و بدون تغییر استفاده می‌کرد. اما حالا این شرکت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک این طراحی را به طور کامل تغییر دهد و امکانات ویژه‌تری را در آن به کاربران ارائه دهد.

بررسی‌های انجام شده از این طراحی حاکی از آن است که مایکروسافت تصمیم دارد تا تایپ کاور سرفیس را همانند سری محصولات آیپد پرو توسعه دهد. بر این اساس در زمان کارکردت با دستگاه‌های سرفیس تایپ کاور می‌تواند خم شده و امکان استفاده آسان‌تر از دستگاه به حالت تبلت را به کاربران ارائه دهد.

گفتنی است که این طراحی به احتمال زیاد باعث تغییر مشخصی در سرفیس کانکتور و بخش اتصال مگنتی بدنه سرفیس ها می‌شود. بر این اساس بعید به نظر می‌رسد که تایپ کاور سرفیس قابل استفاده در دستگاه‌های امروزی سرفیس نظیر سرفیس پرو 6 و مدل‌های قبل از آن باشد. با این حال مایکروسافت تصمیم دارد تا در امسال یا سال آینده از این طراحی در توسعه و عرضه محصولات جدید خود رونمایی کند. این محصولات که به احتمال زیاد در جریان اکتبر 2019 آماده عرضه می‌شود، دارای طراحی ویژه ای هستند که باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های همراه خود و سیستم عامل ویندوز استفاده کنند.

گفتنی است عرضه این تایپ کاور سرفیس پرو به احتمال زیاد تغییرات زیادی را در رابط کاربری دستگاه‌های همراه سرفیس و سیستم عامل ویندوز 10 اعمال می‌کند تا استفاده از آن‌ها به صورت سریع‌تر با دستگاه‌های تاچ قابل انجام باشد. این تغییرات نشان میدهد که مایکروسافت تمایل بیشتری برای بهبود دستگاه های خود با شباهت بیشتر به آیپد پروها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید