آپدیت ماه می 2019 ویندوز 10 به زودی آماده عرضه می‌شود

آپدیت ماه می 2019 ویندوز 10 به زودی آماده عرضه می‌شود

شرکت مایکروسافت تا چند روز آینده فرایند عرضه بزرگ‌ترین آپدیت ویندوز 10 در طول شش ماه گذشته را آغاز می‌کند و آپدیت ماه می 2019 ین سیستم عامل را آماده عرضه به کاربران می‌کند.

این آپدیت که در حال حاضر در حال بررسی و تست‌های نرم افزاری توسط تیم فنی مایکروسافت و کاربران عضو برنامه اینسایدر است، قرار است تا چند روز آینده به صورت عمومی آماده عرضه به تمامی کاربران سیستم عامل ویندوز شود.

در این به روز رسانی شرکت مایکروسافت تلاش کرده تا بسیاری از باگ‌های نرم افزاری پیشین را برطرف کند و رابط جدید کاربری را به دستگاه‌های ویندوزی ارائه دهد. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که به روز رسانی شرکت مایکروسافت قرار است رابط کاربری ویندوز 10 را به طور کامل مبتنی بر طراحی فلوئنت کند و کاربران از آن طریق امکان دسترسی به امکانات شخصی سازی بیشتری را داشته باشند. یکی از تغییراتی که در این نسخه از ویندوز 10 قرار است ارائه شود شامل تم لایت در کنار توسعه بهینه‌تر تم دارک است. در نهایت کاربران می‌توانند از قابلیت بار کردن تب‌های مختلف در فایل اکسپلورر را به همراه داشته باشند.

بخش سندباکس ویندوز و بهینه سازی بخش به روز رسانی و مدیریت موارد مختلف در تنظیمات اصلی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این آپدیت به حساب میاید.

گفتنی است که این آپدیت قرار است در طول ماه می سال جاری میلادی آماده عرضه به تمامی کاربران ویندوز 10 شود. با این حال مایکروسافت تا پیش از این تجربه عرضه تدریجی آپدیت‌های ویندوز 10 به کاربران را داشته است و به همین دلیل نیز ممکن است این به روز رسانی برای برخی از کاربران با کمی تأخیر آماده عرضه شود. در عین حال کاربران باید به یاد داشته باشند که این به روز رسانی تنها در صورتی ارائه می‌شود که آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 روی دستگاه‌ها نصب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید