آپدیت فریم ویر جولای 2019 برای سرفیس 3 و سرفیس پرو 3 آماده عرضه شد

آپدیت فریم ویر جولای 2019 برای سرفیس 3 و سرفیس پرو 3 آماده عرضه شد

شرکت مایکروسافت از شب گذشته فرایند توسعه و عرضه آپدیت فریم ویر جولای 2019 را برای سرفیس 3 و سرفیس پرو 3 آغاز کرده است.

این به روز رسانی به منظور بهبود روند کاربری، افزایش بازدهی و رفع برخی از باگ‌های امنیتی و کاربری آماده عرضه به عموم کاربران شده است و باعث اضافه شدن یا حذف قابلیت‌های مختلف در سیستم عامل نصب شده در این دستگاه‌ها نمی‌شود. این به روز رسانی به صورت ویژه و خاص و برای سرفیس 3 و سرفیس پرو 3 ارائه شده است و کاربران این دستگاه‌ها پیش از نصب آن‌ها بهتر است حتماً دستگاه‌های خود را به ویندوز 10 ارتقا داده باشند.

آپدیت فریم ویر جولای 2019 که برای سرفیس 3 و سرفیس ‌پرو 3 آماده عرضه شده باعث می‌شود تا برخی از آسیب پذیری ها و حفره‌های امنیتی ایجاد شده در سری‌های قدیمی پردازنده‌های اینتل حذف شود و کاربران بتوانند به صورت ویژه و بهبود یافته تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است که آپدیت ارائه شده برای سرفیس پرو 3 در جولای 2019 با شماره 3.11.2650.0 و آپدیت ارائه شده برای سرفیس‌ 3 در جولای 2019 با شماره 1.51116.238.0 ارائه شده است و کاربران می‌توانند به صورت مستقیم و بدون نیاز به خاموش کردن دستگاه و بوت کردن آن به دستگاه‌های جانبی آن‌ها را دانلود و روی سیستم خود نصب کنند.

گفتنی است که این به روز رسانی در حال حاضر از طریق بخش Settings -> Update & security -> Windows Update -> Check for Updates در سیستم عامل ویندوز 10 قابل دریافت و نصب است. البته کاربران باید پیش از اقدام به نصب آپدیت فریم ویر یاد شده از اطلاعات شخصی و مهم خود بکاپ گرفته و دستگاه را به اینترنت پر سرعت و شارژر متصل کنند و در نهایت از خاموش شدن ناگهانی سرفیس ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پرو 3 و سرفیس 3 در حین نصب آن‌ها خودداری کنند.

آپدیت یاد شده در حال حاضر در مرحله ارسال به کاربران است و در کنار بسته‌های الحاقی جدید سیستم عامل ویندوز آماده عرضه به دستگاه‌های سرفیس پرو 3 و سرفیس 3 می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید