عرضه آپدیت 1903 ویندوز 10 برای سرفیس بوک 2 متوقف شد

عرضه آپدیت 1903 ویندوز 10 برای سرفیس بوک 2 متوقف شد

شرکت مایکروسافت به تازگی روند عرضه و ارائه آپدیت 1903 ویندوز 10 برای سرفیس بوک 2 را به دلیل وجود مشکلات مربوط به کارت‌های گرافیکی متوقف کرده است.

تا پیش از این کاربران سرفیس بوک 2 با مشکلات متعددی در زمینه استفاده از کارت‌های گرافیکی اختصاصی این کامپیوترها در آپدیت 1903 مواجه شده بودند و به همین دلیل شرکت مایکروسافت اقدام به توقف فرایند عرضه این به روز رسانی برای کاربران کرده است.

آپدیت 1903 ویندوز 10 برای سرفیس بوک 2 باعث از کار افتادن کارت گرافیکی انحصاری نسخه‌های dGPU این دستگاه‌ها می‌شد و به همین دلیل شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته تا زمان عرضه بسته الحاقی برای رفع این مشکل عرضه آن را متوقف کند.

مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک بسته الحاقی اختصاصی ویندوز 10 برای سری دستگاه های سرفیس بوک 2 را آماده عرضه به کاربران کند تا از آن طریق کاربران در نسخه‌های جدید با مشکلات مربوط به استفاده روزمره از این سری کامپیوترهای سرفیس مواجه نشوند.

به طور کل، آپدیت 1903 ویندوز 10 دارای مشکلات متعددی با کارت‌های گرافیکی اختصاصی بوده که مایکروسافت در توسعه و عرضه بسته‌های الحاقی اقدام به برطرف کردن بسیاری از این مشکلات کرده است؛ با این حال بررسی‌ها و گزارش‌های منتشر شده از طرف کاربران حاکی از آن است که کاربران سرفیس بوک 2 همچنان برای استفاده از این به روز رسانی با مشکل مواجه هستند.

بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا در صورت دانلود و نصب آپدیت 1903 این سیستم عامل در سرفیس بوک 2، اقدام به داون گرید سیستم عامل کنند تا بتوانند برای بار دیگر به صورت بهینه از کارت‌های گرافیکی استفاده کنند. گفتنی است که این آپدیت برای سری بدون کارت گرافیکی اختصاصی سرفیس بوک 2 اختلالی ایجاد نمی‌کند و کاربران می‌توانند از آپدیت 1903 به صورت مداوم استفاده کنند. با این حال عرضه این به روز رسانی برای تمامی مدل‌های سرفیس بوک جدید متوقف شده است که پس از آماده سازی آپدیت الحاقی روند عرضه آن دوباره از سر گرفته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید