آپدیت فریم ویر برای رفع مشکل باتری سرفیس ها منتشر شد

بررسی سرفیس پرو 7 | محصولی برای تکنولوژی آینده

شرکت مایکروسافت اخیراً آپدیت جدیدی را برای سری محصولات سرفیس ارائه داده که باعث رفع مشکل باتری سرفیس ها می‌شود.

این آپدیت فریم ویر برای سرفیس لپ تاپ نسل 1، سرفیس لپ تاپ 2، سرفیس پرو 4،5 و 6 عرضه شده است که باعث رفع مشکلات مربوط به باتری و بهینه سازی مصرف انرژی می‌شود. این به روز رسانی به صورت مستقیم روی فرایند  مصرف انرژی سخت افزارهای تعبیه شده در این محصولات می‌شود که تمرکز آن‌ها روی پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی است.

تا پیش از این بسیاری از کاربران اعلام کرده بودند که دستگاه‌های سرفیس با مشکلات بسیار زیادی در زمینه باتری مواجه هستند که حالا با عرضه آپدیت‌های جدید این مشکلات به طور کامل برطرف شده است.

برای رفع مشکل باتری سرفیس های یاد شده کاربران می‌توانند به بخش آپدیت‌ها مراجعه کنند و در سیستم عامل ویندوز 10 این به روز رسانی را دریافت کنند. گفتنی است که در زمان دانلود و نصب آپدیت‌ها بهتر است دستگاه به شارژر و اینترنت پر سرعت متصل باشد تا مشکلات ناشی از عدم پاسخگویی دستگاه در آپدیت‌های جدید به وجود نیاید.

علاوه بر این، کاربران باید به یاد داشته باشند که در صورت فعال بودن آپدیت‌های خودکار، دستگاه‌های سرفیس در زمان روشن بودن و اتصال به اینترنت به صورت اتوماتیک این به روز رسانی را دریافت می‌کنند. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا زمان نصب به روز رسانی‌های جدید از خاموش کردن ناگهانی دستگاه‌ها خودداری کنند تا با مشکلات یاد شده مواجه نشوند. در صورت خاموش شدن ناگهانی در زمان نصب آپدیت ممکن است دستگاه با تاخیر قابل توجهی امکان راه اندازی و استفاده را داشته باشد.

گزارش‌های رسیده از طرف کاربران حاکی از آن است که این به روز رسانی‌های جدید به طور کامل مشکلات مربوط به باتری را برطرف می‌کند و کاربران برای بار دیگر می‌توانند به صورت بهینه از دستگاه‌های خود با باتری طولانی مدت استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید