دکمه آفیس و ایموجی به کیبورد سرفیس ها میاید

دکمه آفیس و ایموجی به کیبورد سرفیس ها میاید

شرکت مایکروسافت به تازگی تصمیم گرفته تا دکمه آفیس و ایموجی را در نسل جدید کیبوردهای خود تعبیه کند تا کاربران به صورت سریع‌تر به این موارد دسترسی داشته باشند. این دو دکمه احتمالاً در آینده نزدیک در کیبورد سرفیس ها نیز آماده عرضه می‌شود.

کیبورد ارگونومی جدید مایکروسافت که به تازگی معرفی و آماده عرضه شده است مجهز به دکمه آفیس و ایموجی است. کاربران با فشار دادن دکمه آفیس به صورت ترکیبی همراه با حرف W می‌توانند به نرم افزار ورد و با فشردن ترکیبی دکمه X به نرم افزار اکسل و دیگر موارد دسترسی داشته باشند.

در این میان، مایکروسافت به احتمال زیاد در صورت موفقیت آمیز بودن تعبیه این دکمه‌ها در کیبورد ارگونومی جدید خود، آن‌ها را در سری محصولات سرفیس نیز آماده عرضه می‌کند و کاربران سری محصولات جدید سرفیس نیز می‌توانند از این محصولات استفاده کنند.

کیبورد سرفیس برای نسل جدید سرفیس پرو 7 به تازگی معرفی شده است با این حال مایکروسافت احتمالاً در آینده نزدیک این دکمه‌ها را در نسخه‌های اختصاصی و ویژه این محصولات نیز آماده عرضه کند.

کیبورد سرفیس های جدید در حال حاضر از این دکمه‌ها پشتیبانی نمی‌کند، با این حال مایکروسافت ممکن است در سال 2020 و معرفی نسل بعدی محصولات خود این دکمه‌ها را در سرفیس های جدید قرار دهد. علاوه بر این، برخی از محصولات جدید سرفیس نظیر سرفیس لپ تاپ در حال حاضر به صورت عمومی آماده عرضه نشده‌اند که به احتمال زیاد مجهز به این قابلیت نیز خواهند بود. البته این مسئله هنوز به طور دقیق مشخص نشده است و نمی‌توان در مورد کیبورد سرفیس لپ تاپ 3 و سرفیس پرو 7 نظر مشخص و دقیق داد.

مایکروسافت برخی از محصولات جدید معرفی شده در جریان کنفرانس اکتبر خود را در نوامبر و برخی دیگر از آن‌ها را در روزهای پایانی دسامبر آماده عرضه به بازار جهانی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید