آپدیت اوت برای فریم ویر سرفیس پرو ایکس و سرفیس بوک 2 و آماده عرضه شد

کیفیت نمایشگر سرفیس به زودی بهبود پیدا می‌کند فریم ویر سرفیس پرو ایکس | بررسی سرفیس پرو ایکس 2020

شرکت مایکروسافت به تازگی آپدیت فریم ویر سرفیس پرو ایکس و سرفیس بوک 2 را آماده عرضه کرده است و کاربران از همین حالا می‌توانند آن‌ها را برای بهبود روند کاربری دستگاه‌های خود دریافت کنند.

در آپدیت فریم ویر سرفیس پرو ایکس و سرفیس بوک 2 بسیاری از مشکلات کاربری نظیر مصرف زیاد باتری و مشکل افزایش حرارت برخی از دستگاه‌ها در زمان اجرای پردازش‌های سنگین برطرف شده است. شرکت مایکروسافت در توسعه این نسخه از به روز رسانی، اقدام به رفع مشکلات درایور چیپست کرده تا از آن طریق کاربران بتوانند به‌صورت بهینه‌تر و کاربردی تز از دستگاه‌های خود برای انجام کارهای حرفه‌ای استفاده کنند.

علاوه بر این، به روز رسانی یاد شده امکان استفاده بهینه‌تر از قابلیت‌های ویژه سیستم عامل ویندوز 10 را به کاربران می‌دهد. آپدیت یاد شده باعث بهبود روند کاربری Windows Hello می‌شود و کاربران می‌توانند از آن طریق به‌صورت ایمن‌تر قفل دستگاه‌های خود را باز کنند.

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در این آپدیت فریم ویر سرفیس پرو ایکس و سرفیس بوک 2 اعمال شده به بهینه سازی چیپست برای بهبود عملکرد ابزارهای بیومتریک دستگاه مربوط می‌شود. سنسور تشخیص چشم برای باز کردن قفل دستگاه با درایور بهبود یافته کار می‌کند که باعث افزایش سرعت کارکرد دستگاه‌ها خواهد شد.

علاوه بر این، آپدیت یاد شده که از همین حالا برای کاربران ارائه شده است، امکان استفاده از دوربین و دیگر سنسورهای دستگاه را با سرعت بهینه سازی شده تر می‌دهد که برای کارکرد روزمره به‌صورت ایمن‌تر و مناسب است.

این به روز رسانی از همین حالا آماده عرضه به کاربران شده است که به‌صورت خودکار روی دستگاه‌های ویندوزی قابل نصب خواهد بود. برای دریافت این به روز رسانی کاربران سرفیس پرو ایکس و سرفیس بوک 2 کافی است دستگاه‌های خود را برای مدت زمانی به اینترنت متصل نگه دارند و پس از آن دستگاه را ریستارت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید