آپدیت الحاقی ویندوز 10 برای رفع تأخیرهای رابط کاربری عرضه شد

آپدیت الحاقی ویندوز 10

پس از عرضه آپدیت ماه می ویندوز 10 به صورت عمومی بسیاری از کاربران گزارش‌هایی را در مورد تأخیر رابط کاربری سیستم عامل داده بودند که حالا مایکروسافت با عرضه آپدیت الحاقی ویندوز 10 این مشکل را برطرف کرده است.

مایکروسافت این آپدیت را با شماره KB4505903 آماده عرضه کرده است که باعث بهبود روند کاربری ویندوز 10 با آپدیت 1903 می‌شود. آپدیت الحاقی ویندوز 10 از همین حالا به صورت عمومی آماده عرضه به کاربران شده است و کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش Update and Security در تنظیمات اصلی ویندوز 10 اقدام به دانلود و نصب آن روی سیستم عامل دستگاه خود کنند.

مشکلات ایجاد شده به صورت مشخص به عدم سازگاری آپدیت 1903 ویندوز 10 با برخی از سخت افزارها و قطعات مربوط می‌شد و این نسخه با بسیاری از درایورها مشکل داشت که به همین خاطر بازدهی دستگاه‌ها را کاهش می‌داد. کاهش بازدهی به خاطر عدم سازگاری سیستم عامل با قطعات سخت افزاری باعث می‌شود تا اختلالات زیادی در دستگاه‌های حرفه‌ای ایجاد شود و کاربران امکان استفاده مداوم و روزمره را از این سیستم عامل را نداشته باشند.

بر این اساس مایکروسافت در توسعه و عرضه آپدیت الحاقی ویندوز 10 تلاش کرده تا مشکلات ایجاد شده در ماه‌های گذشته را برای کاربران حل کند. گفتنی است که اختلالات ایجاد شده بیشتر در دستگاه‌های حرفه‌ای که از کارت‌های گرافیکی قدرتمندتر و اختصاصی استفاده می‌کردند ایجاد شده بود که حالا آپدیت الحاقی ویندوز 10 برای نسخه 1903 آن‌ها را برطرف کرده است.

گفتنی است که کاربران برای دانلود و نصب این نسخه باید موارد احتیاط را رعایت کنند و از خاموش شدن ناگهانی دستگاه‌های خود در طول دانلود و نصب آپدیت‌ها خودداری کنند. در صورت خاموش شدن دستگاه در طول دانلود و نصب آپدیت یاد شده ممکن است کارکرد دستگاه با مشکلات قابل توجهی مواجه شود و همانند گذشته قادر به اجرای وظایف خود نباشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید