آپدیت الحاقی جدید ویندوز 10 برای ماه فوریه 2019 آماده عرضه شد

آپدیت الحاقی جدید ویندوز 10 برای ماه فوریه 2019 آماده عرضه شد

شرکت مایکروسافت از چند ساعت پیش آپدیت الحاقی جدید سیستم عامل ویندوز 10 را آماده عرضه به تمامی کاربران کرده است. این آپدیت برخلاف به روز رسانی‌های بزرگ فاقد اضافه شدن قابلیت‌های بیشتر در دستگاه‌های ویندوزی است و تنها باعث رفع برخی از باگ‌های نرم افزاری اعمال شده در دستگاه‌ها می‌شود.

کاربران برای نصب این آپدیت باید حتماً آپدیت آوریل 2018 به بعد ویندوز 10 را روی کامپیوتر خود نصب داشته باشند. بر این اساس، کاربرانی که اقدام به نصب آپدیت‌های جدید این سیستم عامل در دستگاه‌های خود نکرده باشند، امکان دسترسی به آپدیت الحاقی جدید را نخواهند داشت. گفتنی است که بیلد ویندوز 10 مبتنی بر این آپدیت با عنوان KB4487029 و بیلد 17134.619 آماده عرضه در وب سایت رسمی مایکروسافت شده است. بر این اساس کسانی که تصمیم به نصب تمیز سیستم عامل ویندوز 10 را دارند می‌توانند با دانلود این نسخه، به آپدیت الحاقی جدید نیز دسترسی داشته باشند.

آپدیت جدید همچنین برخی از باگ‌های امنیتی موجود در اینترنت اکسپلورر 11 و بخش مدیریت کلیدهای رجیستری را برطرف کرده است. علاوه بر این، اپلیکیشن Photos در این  آپدیت بهینه سازی شده است تا از این پس کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر به  فایل‌های تصویری در دستگاه‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که برای نصب این آپدیت‌ها کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات ویندوز 10 وارد زیر شاخه Windows Update شده و به روز رسانی جدید را از طریق اینترنت دریافت و روی کامپیوتر خود نصب کنند. البته باید به یاد داشت که این آپدیت به صورت خودکار نیز در دستگاه‌های مختلف قابل نصب خواهد بود. برای نصب این آپدیت بهتر است دستگاه به اینترنت پر سرعت متصل باشد و منبع تغذیه به دستگاه وصل باشد و به طور کل از خاموشی ناگهانی دستگاه در حین نصب آپدیت‌ها باید جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید