آپدیت فریم ویر فوریه 2019 برای سرفیس گو منتشر شد

آپدیت فریم ویر فوریه 2019 برای سرفیس گو منتشر شد

شرکت مایکروسافت از چند ساعت پیش فرایند عرضه آپدیت جدید فریم ویر سرفیس گو را شروع کرده است و کاربران از همین حالا می‌توانند آن را برای دستگاه‌های مختلف خود دانلود و نصب کنند.

این آپدیت برای نسخه‌های وای فای و غیر ال تی ای سرفیس گو ارائه شده است که بسیاری از مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه‌ها را برطرف می‌کند. در این آپدیت برخی از درایورهای سخت افزارهای به کار رفته در سرفیس گو به‌روز رسانی شده‌اند تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر با این دستگاه‌ها کار کنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از این آپدیت، بازدهی سیستم ارتباطی وای فای، پاسخگویی سرفیس پن روی نمایشگر و حساسیت تاچ دستگاه افزایش پیدا می‌کند و روند کارکرد دستگاه بهینه‌تر می‌شود.

سیستم اتصال بلوتوث دستگاه‌های سرفیس قرار است تحت تأثیر این آپدیت بهینه سازی شود تا کاربران بتوانند به صورت بهتر و سریع‌تر به سیستم عامل ویندوز و اپلیکیشن‌های اجرا شده در آن دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که برای دانلود و نصب این آپدیت باید کاربران حتماً از اتصال دستگاه به اینترنت و شارژر اطمینان حاصل کنند تا در آینده نزدیک با مشکلات متعدد مواجه نشوند. این آپدیت در صورت نصب ناقص روی دستگاه یا خاموشی ناگهانی دستگاه در حین نصب ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی جدی و غیرقابل بازگشت برای کاربران شود. بر این اساس توصیه می‌شود تا کاربران به هیچ وجه اقدام به خاموش کردن ناگهانی دستگاه نکنند و از شارژ بودن باتری سرفیس گو در حین نصب آپدیت اطمینان حاصل کنند. گفتنی است که این آپدیت در صورت نصب کامل و صحیح باعث بهبود روند کاربری دستگاه و همچنین سرعت انجام کارها می‌شود. آخرین مزیت استفاده از این آپدیت کاهش میزان مصرف باتری دستگاه است که به خاطر بهینه سازی درایور سخت افزارهای به کار رفته در سرفیس گو اعمال می‌شود.

لازم به ذکر است که در صورت عدم نصب دستی، این آپدیت می‌تواند به صورت خودکار نیز روی دستگاه‌های از طریق آپدیت‌های ویندوزی نصب شود.

دیدگاهتان را بنویسید