آداپتور وایرلس کیبورد، مخصوص تبلت های سرفیس

آداپتور وایرلس کیبورد، مخصوص تبلت های سرفیس

شرکت مایکروسافت از زمان معرفی و تولید تبلت های سرفیس، همواره به دنبال ارائه محصولی جدید برای دگرگون کردن حالت سنتی لپ تاپ ها و کامپیوتر های قابل حمل بوده است. به همین منظور مایکروسافت سعی کرد تا یک تبلت با سخت افزار و سیستم عامل قدرتمند تولید کند تا در کنار حفظ ماهیت تبلت، تمام کار های یک لپ تاپ را انجام دهد.

همچنین برای اینکه سرفیس بتواند به طور کامل در هر شرایطی، کار یک کامپیوتر شخصی را انجام دهد، مایکروسافت سعی کرد تا تجهیزات و لوازم جانبی مهم ترین محصول سخت افزاری خود را با گستردگی و تنوع بسیار و برای اهداف مختلف تولید کند. به همین دلیل سرعت تولید و معرفی محصولات جانبی سرفیس، حتی از سرعت تولید و طراحی خود تبلت های سرفیس نیز بیشتر شد. کیبورد مغناطیسی، قلم و داک نگه دارنده همگی جز لوازم جانبی اصلی سرفیس به حساب میایند اما اکنون مایکروسافت محصول جدیدتری ارائه داده است.

اخیرا مایکروسافت، محصولی جدید از سری لوازم جانبی تبلت های سرفیس را ارائه کرده. آداپتور وایرلس کیبورد مخصوص سرفیس، محصولی است که میتواند به کیبورد مغناطیسی سرفیس متصل شود و به صورت کاملا بی سیم با تبلت ارتباط برقرار کند. این محصول جدید میتواند برای اساتید، دانشجویان و مدیران در زمان سخنرانی بسیار مفید باشد. کافی است تا آداپتور وایرلس را به صورت مغناطیسی به کیبورد سرفیس متصل کرده، و پس از جفت کردن آن با سرفیس، تاچ پد و صفحه کلید خود را به صورت بی سیم با تبلت سرفیس خود ارتباط دهید.

این محصول جدید هم اکنون آماده عرضه و فروش در امتداد پارسه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول، به وبسایت مای سرفیس مراجعه کنید.

2 دیدگاه برای “آداپتور وایرلس کیبورد، مخصوص تبلت های سرفیس

دیدگاهتان را بنویسید