فروش سرفیس در سال 2020 با افزایش 37 درصدی همراه شد

فروش سرفیس در سال 2020

شرکت مایکروسافت به تازگی آخرین گزارش مالی خود در سال 2020 میلادی را منتشر کرده که نشان دهنده افزایش 37 درصدی فروش سرفیس در سال 2020 میلادی است. 

بر این اساس مایکروسافت در سه ماهه ابتدایی سال 2020 درآمدی معادل 1 میلیارد و 136 میلیون دلار از فروش سرفیس ها داشته است. این عدد در بازی‌های زمانی دیگر رشد قابل توجهی داشته و رفته رفته باعث افزایش 37 درصدی فروش سرفیس ها شده است. 

فروش سرفیس در سال 2020 و در بازه‌های زمان دوم تا چهارم به ترتیب برابر با 1976، 1360 و 1724 میلیون دلار بوده است. مایکروسافت پیش بینی می‌کند که با وجود این رشد قابل توجه می‌تواند در سه ماهه اول سال 2021 میلادی نزدیک به 1 میلیارد و 553 میلیون دلار سرفیس را در بازار جهانی بفروشد. 

افزایش سطح فروش سرفیس در سال 2020 نشان دهنده آن است که بسیاری از کاربران در سراسر جهان در حال ترجیح دادن این محصولات نسبت به کامپیوترهای ویندوزی معمول و دیگر کامپیوترهای تولید شده توسط شرکت‌هایی نظیر اپل هستند. 

مایکروسافت از همین حالا با فروش این محصولات توانسته بازار قابل توجهی از کامپیوترهای مک و آیپدهای پرو که توسط شرکت اپل تولید می‌شوند را تصاحب کند و به یک رقیب اصلی برای کمپانی اپل تبدیل شود. 

بیشتر کامپیوترهای سرفیس به خاطر طراحی ویژه و قابلیت حمل بسیار بالا در کنار امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بهینه و قدرتمند توانسته‌اند توجه بیشتری از بازار کامپیوترها و محصولات هوشمند را به خود جلب کنند. 

معرفی سری جدید محصولات سرفیس در جریان کنفرانس نوامبر 2019 و عرضه تدریجی آن‌ها در سال 2020 میلادی باعث شده تا بسیاری از کاربران از خرید این محصولات استقبال کرده و به دنبال خرید این کامپیوترها در مقایسه با محصولات مشابه باشند. سرفیس ها تجربه‌ای بی‌نظیر از اجرای سیستم عامل ویندوز را به کاربران ارائه می‌دهند و همین موضوع باعث شده تا کاربران به سمت خرید این محصولات بیشتر جذب شوند.

دیدگاهتان را بنویسید