ظاهر سرفیس دوئو در دست یک کاربر کانادایی دیده شد

ظاهر سرفیس دوئو

انتشار تصویری از ظاهر سرفیس دوئو در دست یکی از کاربران کانادایی در متروی ونکور سروصدای بسیار زیادی به پا کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت Windows Central یکی از کاربران تصویری از فردی را در متروی شهر ونکور منتشر کرده است که در حال استفاده از سرفیس دوئو بوده است. این تصویر نشان از آن دارد که سرفیس دوئو در حال حاضر توسط برخی از کاربران در سراسر جهان و برخی از کشورهای خاص در حال استفاده است و مایکروسافت بدون آغاز فروش رسمی این محصول، آن را در اختیار برخی از افراد قرار داده است. ظاهر سرفیس دوئو دقیقا شبیه آن‌چیزی است که شرکت مایکروسافت آن را در کنفرانس اکتبر معرفی کرده بود.

تا پیش از این نیز تصویری از ظاهر سرفیس دوئو در دستان ساتیا نادلا مدیر عامل اجرایی شرکت مایکروسافت منتشر شده بود که سروصدای زیادی در میان کاربران ایجاد کرده بود که حالا تصویر جدید نشان از آن دارد که این محصولات در حال استفاده توسط برخی از افراد است.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت در حال حاضر این محصول را در اختیار مدیران خود در برخی از کشورها قرار داده تا با انجام تست‌های مختلف از لحاظ کاربری سلامت آن و کاربردی بودن آن را احراز کند. بر این اساس شرکت مایکروسافت به‌احتمال زیاد در آینده نزدیک این محصول را آماده عرضه به بازار جهانی می‌کند.

شرکت مایکروسافت سرفیس دوئو را در کنار نسل جدید دستگاه‌های سرفیس در جریان کنفرانس اکتبر 2019 میلادی آماده معرفی کرد و پس از آن برخی از آن‌ها را آماده عرضه به بازار جهانی کرد. با این حال شرکت مایکروسافت تأکید کرده بود که سرفیس دوئو و سرفیس نئو به عنوان سری جدید از محصولات شرکت اپل پس از آغاز سال 2020 میلادی آماده عرضه به بازار می‌شود که حالا تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که مایکروسافت مراحل آماده سازی و عرضه این محصول را طی کرده است و به زودی آماده فروش آن‌ها در بازار جهانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید