سرفیس پرو 6 مقاومت بیشتری نسبت به آیپد پروی جدید دارد

سرفیس پرو 6 مقاومت بیشتری نسبت به آیپد پروی جدید دارد

آیپد پروی نسل 3 به تازگی از طرف شرکت اپل معرفی شده است و حالا بررسی‌های اخیر نشان داده که این محصول مقاومت فیزیکی کمتری نسبت به سرفیس پرو 6 و دیگر محصولات سخت افزاری تولید شده توسط مایکروسافت دارد.

آیپدها و به خصوص نسخه پروی آن‌ها همواره یکی از مهم‌ترین رقیب‌های سری محصولات سرفیس به حساب میامدند و به همین دلیل بسیاری از وب سایت‌های بررسی کننده محصولات الکترونیکی این دو محصول را با یک دیگر مقایسه می‌کنند. در بررسی‌های اخیری که از آیپد پرو نسل 3 در کنار سرفیس پرو 6 شده است، مشخص شده که سرفیس پرو 6 مقاومت فیزیکی بسیار بالاتری دارد.

در کنار اینکه سرفیس پرو یک کامپیوتر کامل در ابعاد یک تبلت است، اما آیپد پرو یک موبایل با نمایشگر بزرگ‌تر به حساب میاید که می‌تواند کارهای محدودتری را انجام دهد. سرفیس پرو در تمامی اطراف بدنه خود به غیر از دکمه‌ها از آلیاژ فلز و پلاستیک استفاده کرده است و به هیچ وجه خم نمی‌شود. در حقیقت بدنه فلزی و وجود کیک استند فلزی در بخش پشتی باعث شده تا سرفیس پرو در برابر بسیاری از ضربات مقاوم باشد.

این در حالی است که استفاده از آلومینیوم بسیار نازک در آیپد پرو و همچنین برد مدار منطقی بسیار کوچک در آن باعث شده تا این تبلت به‌راحتی از وسط خم شود و کاربران مجبور به محافظت هر چه بیشتر از آن باشند. آبید پرو در صورت سقوط آزاد یا فشار بیش از حد ممکن است از وسط به دو نیم تقسیم شود و هنوز نیز معلوم نیست که آیا شرکت اپل در مورد این مسئله خدمات پس از فروش خود را به کاربران ارائه می‌دهد یا کاربران دستگاه‌های خراب از اپل هیچ پاسخ و خدماتی دریافت نمی‌کنند.

از طرف دیگر تنها نقطه ضعف سرفیس پرو 6 در برابر ضربات فیزیکی نمایشگر آن است که با ضربه‌های محکم ممکن است ترک بخورد، اما جالب اینجا است که شکست نمایشگر سرفیس به گونه‌ای است که همچنان می‌توان از دستگاه به صورت مداوم کار کشید و تغییری در روند کاری آن ایجاد نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید