کورل دراو 2019 رایگان به ویندوز 10 آمد

کورل دراو 2019 رایگان به ویندوز 10 آمد

شرکت کورل به تازگی از کورل دراو 2019 برای سیستم عامل ویندوز و مک او اس رونمایی کرده است. کورل دراو 2019 رایگان در ویندوز 10 قابل نصب و استفاده است.

شرکت توسعه‌دهنده این نرم‌افزار اعلام کرده که کاربران ویندوز 10 می‌توانند آن را از طریق مایکروسافت استور به صورت رایگان و بدون هیچ گونه هزینه‌ای دانلود کرده و برای مدت یک هفته قابلیت‌های ارائه شده در آن را تست کنند. گفتنی است که پس از پایان یافتن مهلت یک هفته‌ای استفاده از کورل دراو 2019 رایگان کاربران باید لایسنس اختصاصی آن را خریداری کرده و اقدام به پرداخت هزینه آن کنند.

کورل دراو 2019 با تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسخه‌های قبلی همراه شده است. بر این اساس کاربران دستگاه‌های مبتنی بر نمایشگرهای لمسی و قلم‌های استایلوس نظیر سری کامپیوترهای سرفیس می‌توانند به قابلیت‌های جدید دسترسی داشته باشند و به صورت بهینه‌تر به ویرایش فایل‌های تصویری مبتنی بر وکتور ها ادامه دهند. گفتنی است که این بهینه سازی‌ها باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از قلم سرفیس پن و ابزار هوشمند سرفیس دایل برای کنترل موارد گوناگون استفاده کنند و از آن طریق تصاویر وکتوری را به صورت حرفه‌ای‌تر طراحی و بسازند.

گفتنی است که این نسخه دارای افکت‌های گوناگون بوده و باعث می‌شود تا کاربران به صورت بهینه‌تر تصاویر وکتوری را طراحی و آماده عرضه کنند.

کورل دراو 2019 یکی از مهم‌ترین نرم افزارهای ویرایش و طراحی فایل‌های تصویری مبتنی بر وکتور است و بسیاری از کاربران حرفه‌ای نظیر طراحان از آن برای کارهای حرفه‌ای خود استفاده می‌کنند. عرضه این نرم افزار به صورت رایگان باعث می‌شود تا کاربران بتوانند در مدت زمان محدود قابلیت‌های این نرم‌افزار را بررسی و در صورت تمایل آن را خریداری کنند. این نرم افزار باعث میشود تا دستگاه هایی نظیر سری محصولات سرفیس بتوانند به بهترین ابزار برای افراد حرفه ای و طراحان تبدیل شوند و از آن طریق افراد مختلف بتوانند با کمترین دغدغه در زمینه حمل دستگاه ها اقدام به استفاده از این کامپیوترهای فوق سبک کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید