2019 مهم‌ترین سال برای سری محصولات سرفیس بود

2019 مهم‌ترین سال برای سری محصولات سرفیس بود

سال 2019 در حال اتمام است و حالا وب سایت‌های خبری فعال در حوزه فناوری در حال بررسی فعالیت شرکت‌های مختلف در سالی که گذشت هستند. در این میان، مشخص شده که 2019 پرکارترین سال مایکروسافت برای عرضه محصولات سرفیس بوده است.

شرکت مایکروسافت در سال 2019 و مشخصاً در جریان کنفرانس اکتبر خود از چندین محصول از برند سرفیس رونمایی کرد. سرفیس پرو 7 و سرفیس لپ تاپ 3 به عنوان نسل جدید محصولات مایکروسافت در جریان این رویداد رونمایی شدند. در این میان، سرفیس پرو ایکس، دو و نئو از جمله محصولات جدیدی بودند که شرکت مایکروسافت به خانواده محصولات سخت افزاری خود در سال 2019 اضافه کرد.

وب سایت The Verge در بررسی‌های خود اعلام کرده که سری محصولات سخت افزاری مایکروسافت در سال 2019 میلادی بیشترین تغییر را به خود دیدند. بر این اساس سال 2019 میلادی پرکارترین سال برای مایکروسافت درزمینهٔ تولید محصولات سخت افزاری به حساب میاید و رتبه دوم آن به سال 2015 که مایکروسافت از اولین لپ تاپ اختصاصی خود به همراه یک کامپیوتر رومیزی در کنار ویندوز 10 رونمایی کرده بود.

این وب سایت اعلام کرده که مایکروسافت با معرفی و عرضه محصولات سخت افزاری جدید خود عملاً وارد عرصه ساخت کامپیوترهای همراه و رومیزی شده است و فعالیت خود را در این زمینه بیشتر از گذشته گسترش داده است. این در حالی است که تا پیش از این مایکروسافت تمرکز بیشتر خود را روی توسعه و عرضه محصولات نرم افزاری نظیر سیستم عامل ویندوز و بسته نرم افزاری آفیس کرده بود.

علاوه بر این، استراتژی مایکروسافت برای درآمدزایی از زمان معرفی اولین محصولات سخت افزاری همراه مبتنی بر سیستم عامل ویندوز تغییر کرده است و این شرکت دیگر درآمد اصلی خود را روی توسعه و ساخت ابزارهای نرم افزاری متمرکز نکرده است. همین مسئله باعث شده تا مایکروسافت در عرصه‌های دیگر فناوری نیز بتواند جایگاه ویژه‌ای را برای خود به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید