کانفیگ سرفیس بوک 2 برای کارهای حرفه‌ای بهینه‌تر می‌شود

کانفیگ سرفیس بوک 2 برای کارهای حرفه‌ای بهینه‌تر می‌شود

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا قیمت سرفیس بوک 2 را با کانفیگ‌های قدرتمندتری آماده عرضه به بازار کند.

در لیست جدیدی که از طرف مایکروسافت برای شرکت‌های عرضه کننده سری محصولات سرفیس منتشر شده است، می‌توان تعدادی از نسخه‌های جدید و پر قدرت‌تر سرفیس بوک 2 را نیز مشاهده کرد. این دستگاه‌ها قرار است با پردازنده‌های بهینه‌تر برای انجام کارهای پیشرفته‌تر آماده عرضه شوند. برای مثال یکی از گزینه‌های سرفیس بوک‌ها که تا پیش از این با پردازنده Core i5-7300U آماده عرضه شده بودند، قرار است از این پس با پردازنده بهینه‌تر و پرقدرت‌تر Core i5-8350U آماده عرضه شود. این مسئله باعث می‌شود تا تعداد هسته‌های پردازنده به کار رفته در سرفیس بوک 2 دو برابر شود و مایکروسافت به جای استفاده از یک پردازنده دو هسته‌ای از پردازنده‌های 4 هسته‌ای جدید برای عرضه محصولات جدید خود استفاده کند.

سرفیس بوک جدید همچنین قرار است با پردازنده گرافیکی قدرتمندتر و سریع‌تر آماده عرضه شود و کاربران می‌توانند کارهایی نظیر طراحی و اجرای نرم افزارهای گرافیکی بهینه‌تر را در کنار اجرای بازی‌های گرافیکی سنگین را در آن به صورت بهینه‌تر انجام دهند.

البته این شایعات حاکی از آن هستند که سرفیس بوک 2 قرار نیست با نام جدیدی آماده عرضه به بازار شوند و تنها تغییر اعمال شده در آن‌ها مربوط به عرضه دستگاه‌ها با کانفیگ‌های جدید تحت برند جدید می‌شود. علاوه بر این، سرفیس های جدید ممکن است قیمت بیشتری نسبت به نسخه‌های دارای کانفیگ‌های ضعیف‌تر خود داشته باشند. بر این اساس پیش بینی می‌شود با قیمت 1569 دلار از طرف مایکروسافت قسمت گذاری شده و آماده ارائه به بازار جهانی خواهد شد.

مایکروسافت تصمیم دارد تا از این طریق سرفیس بوک 2 را به عنوان قدرتمندترین دستگاه از سری محصولات سرفیس آماده عرضه به بازار کند.

دیدگاهتان را بنویسید