موجودی پیش فروش سرفیس پرو 7 در بازار جهانی به پایان رسید

موجودی پیش فروش سرفیس پرو 7 در بازار جهانی به پایان رسید

سرفیس پرو 7 جزو محبوب‌ترین محصولات مایکروسافت است که به تازگی فرایند پیش فروش جهانی آن آغاز شده است و حالا گزارش‌های منتشر شده از طرف کاربران حاکی از آن است که موجودی پیش فروش سرفیس پرو 7 در بازار جهانی به پایان رسیده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از طرف کاربران شبکه اجتماعی Reddit موجودی پیش فروش سرفیس پرو 7 در بسیاری از نقاط جهان به پایان رسیده است و مایکروسافت اعلام کرده که در صورت ثبت سفارش در وب سایت فروشگاه آنلاین، این شرکت با کمی تأخیر به پیش فروش سرفیس پرو جدید پاسخ خواهد داد و محصول را برای کاربران ارسال می‌کند.

کاربران اعلام کرده‌اند که اتمام موجودی پیش فروش سرفیس جدید در وب سایت مایکروسافت در تمامی کانفیگ های مختلف بوده است و مایکروسافت در بسیاری از نقاط جهان، به خصوص در اروپا محصولات سفارش داده شده را بین سه هفته تا یک ماه بعد به کاربران ارائه می‌دهد.

این مسئله حاکی از آن است که سرفیس پرو 7 به عنوان نسل جدید محصولات حرفه‌ای مایکروسافت با استقبال بسیار زیادی در میان کاربران سراسر جهان مواجه شده است و به همین دلیل مایکروسافت امکان پاسخگویی سریع را به تمامی سفارش‌های به ثبت رسیده نخواهد داشت.

آغاز فروش سرفیس پرو 7

سرفیس پرو 7 قرار است از تاریخ 22 اکتبر 2019 به صورت عمومی آماده فروش در تمامی فروشگاه‌های رسمی مایکروسافت شود و پس از مدت زمانی کوتاه نیز آماده فروش توسط عامل‌های فروش در کشورهای مختلف خواهد شد.

شرکت مایکروسافت در کنار سرفیس پرو 7 تصمیم به فروش و عرضه سرفیس لپ تاپ 3 و سرفیس پرو ایکس نیز دارد و این محصولات را نیز به زودی در اختیار عموم کاربران خواهد گذاشت.

سرفیس پرو 7 نسل جدید کامپیوترهای حرفه‌ای و تبدیل شونده شرکت مایکروسافت است که با درگاه USB-C و جدیدترین نسل پردازنده‌های کم مصرف و حرفه‌ای مایکروسافت آماده عرضه به بازار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید