مشکل ویژوال بیسیک در ویندوز 10 برطرف شد

مشکل ویژوال بیسیک در ویندوز 10 برطرف شد

شرکت مایکروسافت به تازگی یک آپدیت جدید و سریع را به کاربران عرضه کرده است که باعث رفع مشکل ویژوال بیسیک در ویندوز 10 می‌شود.

تا پیش از این بسیاری از کاربران سیستم عامل ویندوز 10 پس از نصب آپدیت 1903 گزارش‌هایی مبنی بر خرابی و ایجاد مشکل در مشکل ویژوال بیسیک در ویندوز 10 را مطرح کرده بودند که حالا مشخص شده که این اختلالات مربوط به نسخه جدید سیستم عامل می‌شده است.

مایکروسافت از همین حالا با توسعه و عرضه آپدیت جدید ویندوز 10 که در حقیقت زیرشاخه‌ای از به روز رسانی 1903 به حساب میاید مشکلات مربوط به ویژوال بیسیک را برطرف کرده است و کاربران از همین حالا می‌توانند با دانلود و نصب آن به صورت بهینه و بدون اختلالات پیشین از دستگاه یاد شده استفاده کنند. این آپدیت جدید باعث رفع اختلالات ایجاد شده در ویژوال بیسیک 6 را برطرف می‌کند.

این به روز رسانی از همین حالا به همراه آپدیت 1903 به دستگاه‌هایی که نسخه 1809 به قبل را اجرا می‌کنند ارائه شده است. علاوه بر این، کاربرانی که آپدیت 1903 را دانلود کرده‌اند می‌توانند از همین حالا این به روز رسانی جزئی را برای رفع مشکل ویژوال بیسیک در ویندوز 10 دریافت کنند.

برای دانلود و نصب این به روز رسانی جدید کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش Windows Update  واقع در زیر شاخه Update and Security در تنظیمات اصلی اقدام به دانلود و نصب این نسخه کنند. گفتنی است که این به روز رسانی از روز پنجشنبه آماده عرضه شده است و به صورت خودکار روی بسیاری از کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 10 با آپدیت 1903 نصب شده است. با این حال کاربران می‌توانند این به روز رسانی را به صورت دستی نیز دریافت کنند و آن را روی دستگاه خود نصب کنند تا دیگر با مشکلات مربوط به ویژوال بیسیک 6 مواجه نباشند.

1 دیدگاه برای “مشکل ویژوال بیسیک در ویندوز 10 برطرف شد

دیدگاهتان را بنویسید