مایکروسافت مشکل عدم کارکرد کارت شبکه در سرفیس ها را تائید کرد

مایکروسافت مشکل عدم کارکرد کارت شبکه در سرفیس ها را تائید کرد

شرکت مایکروسافت اخیراً اعلام کرده که برخی از سری دستگاه‌های سرفیس با مشکلاتی عجیب در زمینه اتصال به شبکه مواجه هستند.

این مشکلات باعث می‌شوند تا کاربران امکان دسترسی به یک شبکه وای فای مشخص را نداشته باشند و یا نتوانند دسترسی به اینترنت از طریق آن داشته باشند.

مایکروسافت اعلام کرده که مشکل مشخصاً به درایورهای دستگاه‌های سرفیس مربوط می‌شوند و کاربران امکان دسترسی و استفاده بهینه از کارت‌های شبکه را به صورت صحیح ندارند.

مایکروسافت اعلام کرده که این مشکل مشخصاً به مشکلات مربوط به آپدیت اکتبر 2018 در ویندوز 10 مربوط است که باعث می‌شود تا کاربران نتوانند به شبکه در برخی از سرفیس ها دسترسی داشته باشند. با این حال مایکروسافت اعلام کرده که این محدودیت تنها برای برخی از سرفیس ها؛ آن هم به صورت محدود وجود دارد. برای مثال سرفیس پرو 2017، سرفیس پرو 4 و سرفیس پرو 6 که به تازگی آماده عرضه شده‌اند، دارای مشکلات خاصی هستند که باعث می‌شوند تا دستگاه‌ها در آپدیت بزرگ اخیر ویندوز 10 امکان کارکرد صحیح در شبکه را نداشته باشند.

مایکروسافت اعلام کرده که این مشکل در آپدیت‌های الحاقی که در آینده نزدیک و پیش از عرضه آپدیت ژانویه 2019 آماده ارائه به کاربران سرفیس ها می‌شوند مشکلات یاد شده را برطرف خواهد کرد. این مشکلات از طریق آپدیت‌های فریم ویر مورد استفاده قرار می‌گریند.

با این حال زمان دقیق عرضه این آپدیت‌ها هنوز مشخص نیز و کمپانی مایکروسافت ضرب العجل دقیقی برای ارائه آن‌ها به کاربران در نظر نگرفته است. البته مایکروسافت بابت داشتن تجربه یاد شده از کاربران عذرخواهی کرده است و اعلام کرده که این مشکل تنها در برخی از دستگاه‌ها وجود دارد که در آینده نزدیک مشکلات از طریق آپدیت‌های ویندوزی حل خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید