مایکروسافت ظاهر آیکون‌های جدید ویندوز را منتشر کرد

مایکروسافت ظاهر آیکون‌های جدید ویندوز را منتشر کرد

تیم طراحی شرکت مایکروسافت به تازگی ظاهر آیکون‌های جدید ویندوز را منتشر کرده‌اند و مجموعه‌ای از 100 تصویر بازطراحی شده را به کاربران و توسعه دهندگان نمایش داده‌اند.

مایکروسافت در توضیح این مجموعه جدید از آیکون جدید طراحی شده برای ویندوز اعلام کرده که تصمیم دارد تا از آن برای بهبود روند ظاهر سیستم عامل در کنار بهینه سازی طراحی فلوئنت  استفاده کند. تا پیش از این مایکروسافت ظاهر آیکون نرم افزارهای مجموعه آفیس 2019 را منتشر کرده بود که نشان از بهینه سازی و گسترش هر جه بیشتر طراحی فلوئنت در میان  سیستم عامل ویندوز بود.

اما حالا شرکت مایکروسافت در مجموعه و پک آیکون‌های جدید ویندوز اقدام به طراحی و ساخت آیکون‌های کاربردی دیگری کرده است که در سیستم عامل ویندوز 10 و از طریق آپدیت‌های آینده آماده عرضه خواهند شد.

شرکت مایکروسافت به احتمال زیاد این مجموعه جدید از آیکون‌های ویندوز را در توسعه و عرضه آپدیت‌های سال 2020 میلادی ویندوز 10 آماده عرضه به عموم کاربران خواهد کرد که باعث بهینه سازی و بهبود طراحی فلوئنت در سیستم عامل ویندوز 10 می‌شود.

مایکروسافت از سال 2017 به صورت جدی به سمت استفاده از طراحی فلوئنت در بخش‌های مختلف سیستم عامل ویندوز 10 کرد و اولین نمونه‌های کاربردی آن را در آپدیت‌های عرضه شده رد سال 2018 به کاربران ارائه داد. اما حالا شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک از این طراحی جدید برای تمامی بخش‌های سیستم عامل ویندوز استفاده کند و به طور کامل طراحی سنتی سیستم عامل ویندوز را که از سال‌های ابتدایی دهه 2010 مورد استفاده قرار گرفته بود را کنار بگذارد.

بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که شرکت مایکروسافت تغییرات بسیار ویژه‌ای را از سال 2020 میلادی در رابط کاربری ویندوز و از طریق آپدیت‌های نرم افزاری به کاربران ارائه می‌دهد. به صورت تدریجی در اختیار عمومی کاربران قرار خواهد گرفت و از طریق آپدیت های داخلی امکان دانلود و نصب آنها وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید