مایکروسافت در مورد توانایی‌های سرفیس هاب 2 توضیح داد

مایکروسافت در مورد توانایی‌های سرفیس هاب 2 توضیح داد

شرکت مایکروسافت به تازگی خود را برای عرضه نهایی سرفیس هاب 2 آماده کرده است و حالا این شرکت در مورد قابلیت‌های محصول جدید خود توضیحاتی ویژه ارائه داده است.

بر اساس توضیحاتی که شرکت مایکروسافت در وب سایت رسمی خود داده، سرفیس هاب 2 محصولی قدرتمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 است که با ترکیبی از طراحی دستگاه‌های قابل حمل و دستگاه‌های رومیزی یا دیواری ساخته شده است. مایکروسافت اعلام کرده که در تولید و عرضه این محصول تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا از آن طریق بتواند بهترین تجربه برای استفاده از سیستم عامل ویندوز 10 را به کاربران ارائه دهد. بر این اساس رابط کاربری ویندوز 10 در حال اجرا در سرفیس هاب 2 به طور کامل نسبت به دستگاه‌های شخصی تغییر یافته است.

سرفیس هاب 2 نه تنها با دیگر دستگاه‌های سری سرفیس، بلکه با تمامی کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 سازگاری دارد و می‌تواند بهترین تجربه برای انجام کارهای تیمی و تحقیقاتی را به افراد مختلف ارائه دهد.

سرفیس هاب 2 همانند نسل پیشین خود یک کامپیوتر غول پیکر مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 است که می‌تواند برای انجام کارهای حرفه‌ای در تیم‌های تحقیقاتی مورد استفاده قرار گیرد. مایکروسافت اعلام کرده که این محصول یک وایت برد دیجیتالی و هوشمند است که می‌تواند برای ملاقات گروهی تیم‌های کاربری و به اشتراک گذاری کارهای و روندهای کاری در یک پروژه تحقیقاتی و کاری مورد استفاده قرار گیرد. گفتنی است که این محصول قرار در نیمه دوم سال جاری میلادی آماده عرضه شود. این محصول دارای دو نسخه مقرون به صرفه و حرفه‌ای دارد که نسخه حرفه‌ای آن قرار است در سال 2020 میلادی آماده عرضه به بازار شود. گفتنی است که قیمت این محصول هنوز به طور کامل از طرف شرکت مایکروسافت اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید