روز گذشته حساب کاربری Surface Support در طی یک توییت اعلام کرد که تا 6 روز دیگر این حساب در شبکه اجتماعی توییر بسته خواهد شد و واحد ارتباط با مشتریان بخش سرفیس، از طریق حساب @MicrosoftHelps به مشکلات کاربران رسیدگی خواهد کرد. تا پیش از این @MicrosoftHelps اغلب برای رفع مشکلات نرم افزاری فعالیت میکرد و وظیفه پاسخ به مشکلات سخت افزاری بر عهده حساب @SurfaceSupport در توییتر بود. اما حالا بر اساس تصمیم جدید مایکروسافت، یک حساب کاربری مشترک به تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری پاسخ خواهد داد.
مایکروسافت به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به کاربران، حساب های مختلفی در شبکه های اجتماعی دارد تا با ساده ترین روش های ممکن مشکلات کاربران را بر طرف کند. اما حالا به نظر میرسد که مایکروسافت به کم کردن تعداد این حساب های کاربری تصمیم دارد تا خدمات پشتیبانی خود را منظم تر و یک پارچه تر ارائه دهد.
سری تبلت های سرفیس پرو
این سری از محصولات شرکت مایکروسافت انعطاف پذیری یک تبلت و در عین حال کارایی و عملکرد یک لپ تاپ را با بازدهی باتری که در طول یک روز به آن نیازمندید در قالب یک دستگاه کاملا قابل حمل به شما ارائه میدهند