مایکروسافت از سرفیس پرو ۷ پلاس رونمایی کرد

مایکروسافت از سرفیس پرو ۷ پلاس رونمایی کرد

شرکت مایکروسافت روز گذشته از محصولی جدید با عنوان سرفیس پرو ۷ پلاس همراه با قابلیت ها و امکاناتی جدید رونمایی کرد.
مایکروسافت این محصول را با هدف کاربران حرفه ای، اجرای کارهای کسب و کارها و دانشجویان توسعه و عرضه کرده است. سرفیس پرو ۷ پلاس مجهز سیستم ارتباطی LTE در کنار قابلیت ارتقای سیستم ذخیره سازی اس اس دی است. کاربران می‌توانند با انجام برخی از تغییرات سخت افزاری این محصول را ارتقا دهند و سیستم ذخیره سازی آن را بهینه سازی کنند.

مایکروسافت به صورت مشخص اعلام کرده که سرفیس پرو ۷ پلاس برای کسب و کارها توسعه داده شده که از طریق آن کاربران می‌توانند بیشتر نسبت به مدل های دیگر سرفیس دسترسی داشته باشند. در سرفیس پرو ۷ پلاس یک شیار ویژه در قسمت پشتی تعبیه شده که از طریق باز کردن یک پیچ، می توان به آن دسترسی داشت و حافظه ذخیره سازی اس اس دی را ارتقا یا تغییر داد.

شرکت مایکروسافت اعلام کرده که در توسعه و ساخت این محصول از پردازنده های نسل یازدهم اینتل استفاده کرده که از لحاظ بازدهی کلی تا ۳۰ درصد سریعتر شده‌اند. افزایش ۳۰ درصدی پردازنده مشخصا به پردازشهای مرکزی مربوط است. علاوه بر این شرکت مایکروسافت از پردازنده گرافیکی مجزا سری intel IRIS Xe استفاده کرده که استفاده از آن باعث بهینه سازی روند ویرایش تصاویر را برای کارهای گرافیکی و اجرای برخی از بازی ها فراهم کرده است.

مایکروسافت ادعا می کند که تعبیه پردازنده نسل جدید در کنار استفاده از پردازنده گرافیکی بهتر و جدیدتر باعث شده تا سرعت این محصول تا ۲.۱ برابر بیشتر از دیگر سری های کامپیوتر های سرفیس شود.

مایکروسافت این محصول جدید را با پردازنده مرکزی سری جدید اینتل آماده عرضه کرده است که مدل‌های مبتنی بر سریCore i3 و Core i5 آن بدون نیاز به فن و سیستم خنک کنندگی اکتیو کار می کنند. البته سری‌های پیشرفته این محصول پردازنده های حرفه ای‌تر Core i7 استفاده می‌کنند مجهز به فن و سیستم خنک کننده اکتیو هستند.

مایکروسافت اعلام کرده که این محصول در شرایط آزمایشگاهی می‌تواند با یک شارژ کامل تا ۱۵ ساعت بدون نیاز به اتصال به شارژ دوام بیاورد این محصول برای انجام کارهای مختلف به صورت روزمره مناسب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید