مایکروسافت از برنامه کنفرانس خود در جریان E3 2019 رونمایی کرد

مایکروسافت از برنامه کنفرانس خود در جریان E3 2019 رونمایی کرد

شرکت مایکروسافت به طور معمول و هر ساله در جریان کنفرانس E3 سری محصولات جدید گیمینگ خود را آماده معرفی و عرضه می‌کند.

در این میان فیل اسپنسر مدیر بخش توسعه محصولات ایکس باکس در شرکت مایکروسافت طی یک مصاحبه در پادکست «لری هیرب» از برنامه این کمپانی در جریان نمایشگاه امسال رونمایی کرد. شرکت مایکروسافت احتمالاً تصمیم دارد تا در جریان این رویداد از نسخه جدید کنسول ایکس باکس با قابلیت‌های ویژه‌تر رونمایی کند. نسخه جدید ایکس باکس که برای توسعه دهندگان تولید شده است در حقیقت نسخه پیشرفته‌تر شده پروژه اسکورپیو است که قرار است با پشتیبانی از کیفیت تصاویر 4K و اچ دی آر آماده عرضه شده است.

مایکروسافت البته هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد محصولات معرقی شده در جریان کنفرانس اختصاصی خود در E3 2019 منتشر نکرده است و این شایعات به صورت قطعی تائید نشده‌اند. با این حال شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در جریان این نمایشگاه یک کنفرانس اختصاصی را برگزار کند که قطعاً طی آن محصولات به خصوصی آماده عرضه به بازار خواهند شد.

شرکت مایکروسافت احتمالاً از سری جدید بازی‌های اختصاصی ایکس باکس و ویندوز 10 نظیر Gears Of War و سری بازی‌های ماشین سواری فورزا نیز رونمایی می‌کند و پس از مدت کوتاهی آن‌ها را روانه بازار خواهد کرد. مایکروسافت همچنین ممکن است در جریان این رویداد از پروژه xCloud خود که برای پردازش‌های ابری مبتنی بر بازی‌ها در نظر گرفته شده است نیز رونمایی کند و از آن طریق به کامپیوترهای ویندوزی  مبتنی بر سخت افزارهای ضعیف‌تر نیز امکان اجرای بازی‌های باکیفیت‌تر را ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید