شایعات حاکی از عرضه سرفیس دوئو تا چند هفته دیگر هستند

سرفیس دو - عرضه و قیمت سرفیس دوئو

شایعات منتشر شده اخیر حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت تصمیم به عرضه سرفیس دوئو تا چند هفته دیگر دارد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از فعالیت‌های شرکت مایکروسافت، بخش توسعه این شرکت به تازگی یک آگهی استخدام برای مهندس توسعه برنامه‌های ارتباطی را به ثبت رسانده است. این مسئله نشان دهنده آن است که شرکت مایکروسافت در حال حاضر در تلاش برای برطرف کردن مشکلات جزئی بوده و در آخرین مراحل توسعه و ساخت این محصول است. بر این اساس می‌توان امیدوار بود که فرایند تولید انبوه و عرضه این محصول تا چند هفته دیگر آغاز شود.

Zac Bowden نویسنده و تحلیلگر وب سایت Windows Central نیز با توجه به انتشار خبر این آگهی استخدام اعلام کرده که شرکت مایکروسافت احتمالاً سرفیس دوئو را پیش از معرفی گلکسی فولد 2 از طرف سامسونگ آماده عرضه می‌کند. شرکت مایکروسافت در حال حاضر در آخرین مراحل توسعه نرم افزاری سرفیس دوئو قرار دارد و مراحل پایانی طراحی این محصول را نیز انجام داده است. این مسئله می‌تواند نشان دهنده آن باشد که شرکت مایکروسافت تا پیش از پایان یافتن ماه اوت 2020 از سرفیس دوئو رونمایی و آن را به بازار جهانی عرضه می‌کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده سرفیس دوئو مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 855 به همراه 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. سرفیس دوئو همچنین قرار است از نمایشگر 5.6 اینچی AMOLED استفاده کند که به صورت دوگانه امکانات ویژه‌ای را به کاربران ارائه خواهد داد. این محصول قرار است باتری با ظرفیت 3460 میلی آمپر ساعت داشته باشد و به عنوان یک تلفن هوشمند امکان استفاده به صورت روز مره را به کاربران خود می‌دهد.

با توجه به این گزارش می‌توان به عرضه سرفیس دوئو در هفته‌های پایانی ژوئن و هفته اول اوت 2020 امیدوار بود و مایکروسافت برای رقابت با سامسونگ این محصول را روانه بازار جهانی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید