سرفیس گو موفق‌ترین دستگاه پلتفرم ویندوز یونیورسال است

سرفیس گو موفق‌ترین دستگاه پلتفرم ویندوز یونیورسال است

موسسه AdDuplex به تازگی مجموعه‌ای از اطلاعات مربوط به کامپیوترهای ویندوزی را منتشر کرده است که طی آن مشخص شده که سرفیس گو به عنوان تبلت ارزان قیمت شرکت مایکروسافت بیشترین میزان استفاده از اپلیکیشن‌های پلتفرم ویندوز یونیورسال را دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط این موسسه، سرفیس گو بیشترین سهم اجرای اپلیکیشن‌های پلتفرم ویندوز یونیورسال را در میان دستگاه‌های تولید شده در ویندوز 10 را داشته است. این محصول جدیدترین آپدیت‌های ویندوز 10 را اجرا می‌کنند و به همین دلیل سازگاری بیشتری نسبت به اپلیکیشن‌های ارائه شده در مایکروسافت استور دارد.

مایکروسافت از سال 2017 تصمیم گرفت تا از طریق ارائه اپلیکیشن‌های مبتنی بر پلتفرم ویندوز یونیورسال کاربران را تشویق به نصب اپلیکیشن‌های تائید شده و تست شده توسط خود کند و از آن طریق تعداد کامپیوترهای مبتنی بر ویروس‌ها و بد افزارهای مختلف نهفته شده در اپلیکیشن‌های متفرقه را کاهش دهد. مایکروسافت بعدها نسخه اس ویندوز 10 را آماده عرضه به بازار کرد و محصولات اختصاصی نظیر سرفیس لپ تاپ را به همراه این نسخه از ویندوز 10 آماده عرضه کرده بود؛ اما حالا مشخص شده است که شرکت مایکروسافت سرفیس گو در میان تمامی دستگاه‌های تولید شده توسط مایکروسافت و دیگر دستگاه‌های تولید شده برای اجرای سیستم عامل ویندوز، بیشترین میزان استفاده را داشته است.

سرفیس گو یکی از ارزان قیمت‌ترین دستگاه‌های تولید شده توسط مایکروسافت و از سری محصولات خانواده سرفیس به حساب میاید که به خاطر ابعاد کوچک و قدرت نسبتاً زیاد طرفداران بسیاری در سراسر جهان به دست آورده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از موسسه AdDuplex کاربران سرفیس گو بیشتر از تمامی دستگاه‌های اجرا کننده سیستم عامل ویندوز 10 اپلیکیشن‌های پلتفرم ویندوز یونیورسال را از مایکروسافت استور دانلود و نصب کرده‌اند که این مسئله نشانگر رضایت کاربران این دستگاه از موارد ارائه شده در مایکروسافت استور به حساب خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید