سرفیس هدفون 2 به زودی آماده معرفی و عرضه از طرف مایکروسافت می‌شود

سرفیس هدفون 2 به زودی آماده معرفی و عرضه از طرف مایکروسافت می‌شود

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک سرفیس هدفون 2 را آماده معرفی و عرضه به بازار کند.

سرفیس هدفون 2 از همین حالا مجوزهای لازم را از انجمن بلوتوث Bluetooth SIG دریافت کرده است که نشان دهنده آن است که فرایند تولید این محصول را به پایان رسیده و مایکروسافت در حال حاضر در تلاش برای آماده سازی آن برای عرضه به بازار جهانی است.

بر اساس گزارشی که وب سایت 91mobiles منتشر کرده، شرکت مایکروسافت در حال اخذ مجوزهای لازم برای آغاز فروش این محصول در سراسر جهان و آمریکا است. این وب سایت ادعا کرده که سندی را از انجمن بلوتوث به دست آورده که نشان دهنده اطلاعات فنی سرفیس هدفون 2 است.

این اطلاعات حاکی از آن است که شماره مدل سرفیس هدفون 2 برابر 1919 است. این محصول قرار است تا 20 ساعت امکان استفاده را به صورت مداوم و تنها با یک شارژ باتری داشته باشد. این در حالی است که نسل اول سرفیس هدفون 2 ساعت کمتر و معادل 18 ساعت امکان استفاده با یک شارژ را داشت.

سرفیس هدفون مجهز به بلوتوث 5.0 بوده می‌تواند با دستگاه‌های جدیدتر سازگاری بهتری داشته باشد. مایکروسافت در این هدفون قرار است از تراشه Qualcomm AptX استفاده کند که باعث افزایش سطح کاربری و بهره‌وری هوشمند این محصولات می‌شود. گفتنی است که این محصول احتمالاً در کنار لوازم جانبی دیگر شرکت مایکروسافت برای مجموعه دستگاه‌های سرفیس آماده عرضه می‌شود. بر این اساس شایعات منتشر شده حاکی از آن هستند که این محصول نهایتاً تا ماه می سال 2020 میلادی آماده عرضه به صورت عمومی به بازار خواهد شد و کاربران می‌توانند آن را خریداری کنند. این شایعات تأکید دارند که محصول یاد شده در بازه 19 تا 21 می آماده معرفی می‌شود و احتمالاً قیمتی برابر با 350 تا 400 دلار خواهد داشت. مایکروسافت احتمالاً در کنار معرفی این محصول از سرفیس دایل نسل جدید نیز رونمایی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید