سرفیس های آینده با درگاه مگنتی USB-C تولید و عرضه می‌شوند

سرفیس های آینده با درگاه مگنتی USB-C تولید و عرضه می‌شوند

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک سرفیس های را به درگاه یو اس بی سی به همراه رابط مگنتی مجهز کند که از آن طریق کاربران بتوانند به صورت سریع‌تر و هوشمندتر به درگاه‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از یکی از پتنت‌های جدید شرکت مایکروسافت، سرفیس های آینده قرار است دیگر مجهز به درگاه یو اس بی A نباشند و پس از آن از درگاه‌های مدرن‌تر برای انجام کارهای مختلف استفاده کنند. تا پیش از این مایکروسافت در تولید سرفیس پرو و محصولات مشابه، از درگاه‌های مگنتی اختصاصی برای شارژ دستگاه‌ها استفاده می‌کرد. این درگاه می‌توانست با اتصال به داک اختصاصی سرفیس ها پورت‌های متعددی را به کاربران ارائه دهد.

اما حالا مایکروسافت در تلاش است تا با استفاده از روش‌های هوشمندانه رابط مگنتی به کار رفته در درگاه اختصاصی سرفیس ها را در درگاه یو اس بی تایپ سی استفاده کند و از آن طریق به کاربران سرفیس های جدید امکان دسترسی به رابط یو اس بی سی را ارائه دهد. مایکروسافت بارها تأکید کرده که تا زمانی که یو اس بی سی و استفاده از آن در دستگاه‌های هوشمند فراگیر نشود، اقدام به تولید و عرضه سرفیس های مبتنی بر این درگاه دیجیتالی نخواهد کرد. با این حال نسل جدید سرفیس بوک و همچنین سرفیس گو با این درگاه طراحی و آماده عرضه به بازار شدند.

اما حالا مشخص شده است که مایکروسافت زمان مناسب برای عرضه و تعبیه درگاه یو اس بی تایپ سی را در دستگاه‌های سرفیس را پیدا کرده است و بر این اساس تصمیم دارد تا این درگاه را به همراه رابط مگنتی آماده عرضه به کاربران و علاقه‌مندان به سرفیس ها کند.

دیدگاهتان را بنویسید