سرفیس لپ تاپ ۳ پلاس را آماده عرضه به بازار می‌شود؟

سرفیس لپ تاپ ۳ پلاس

در طول دو ماه گذشته شایعات زیادی در مورد آماده‌سازی و عرضه سری جدید محصولات مایکروسافت سرفیس منتشر شد. حال سؤال اصلی این است که آیا شرکت مایکروسافت سرفیس لپ تاپ ۳ پلاس را آماده عرضه به بازار خواهد کرد؟

شایعات گذشته که تا دو ماه پیش منتشر می‌شدند، حاکی از آن بودند که مایکروسافت در ژانویه ۲۰۲1 تصمیم به رونمایی از دو مدل جدید از دستگاه‌های سرفیس دارد. در این میان شایعاتی در مورد تلاش مایکروسافت برای آماده‌سازی سرفیس لپ تاپ ۴ و سرفیس پرو ۸ منتشر شده بود. این شایعات حتی تصاویری لو رفته از سرفیس پرو ۸ را منتشر کرده بودند که نشان می‌داد کمپانی مایکروسافت در تلاش برای بهبود قدرت پردازش گرافیکی این کامپیوتر همراه بوده است. اما آنچه در ژانویه ۲۰۲1 اتفاق افتاد هیچ ارتباطی به سرفیس پرو ۸ نداشت، بلکه مایکروسافت از سرفیس پروژه ۷ پلاس رونمایی کرد که دقیقاً مطابق با تمام شایعات گذشته بود.

سرفیس پرو ۷ پلاس علاوه بر پشتیبانی از پردازنده‌های نسل یازدهم شرکت اینتل مجهز به پردازنده گرافیکی مجزا شده بودند تا از آن طریق کاربران امکان استفاده نرم‌افزارهای گرافیکی مناسب برای ویرایش حرفه‌ای فایل‌های تصویری و ویدئویی را در کنار اجرای بازی‌ها داشته باشند.

حال که ماه ژانویه ۲۰۲۱ به پایان رسیده و در آغاز ماه فوریه قرار داریم، تعدادی از شایعات در مورد معرفی سرفیس لپ تاپ ۳ پلاس سخن به میان آورده‌اند که نشان می‌دهد این محصول همانند آنچه مایکروسافت در ماه ژانویه رونمایی کرد قرار است مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهم شرکت اینتل به همراه پردازنده گرافیکی مجزا شوند.

در صورت حقیقت داشتن این شایعات می‌توان گفت که شرکت مایکروسافت در تلاش است تا سرفیس لپ تاپ ۳ پلاس یا آنچه در طول شایعات گذشته با نام سرفیس لپ تاپ 4 شناخته می‌شد را با قدرت پردازش مرکزی و گرافیکی بهتر و بهینه‌تر آماده عرضه به بازار کنند.

پیش‌بینی می‌شود که شرکت مایکروسافت در فوریه ۲۰۲۱ اقدام به معرفی این محصول کند و در طول 28 روز آینده شاهد رونمایی و آماده‌سازی این محصول برای عرضه در بازار باشیم.

در صورت عرضه این محصول در بازار جهانی به زودی کاربران ایرانی نیز می‌توانند آن را از طریق عامل‌های فروش رسمی محصولات شرکت مایکروسافت مثل وب سایت مای سرفیس خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید