سرفیس بوک 3 و سرفیس گو 2 احتمالاً در شهر نیویورک معرفی می‌شوند

آپدیت فریم ویر سرفیس بوک برای فوریه 2020 آماده عرضه شد

اطلاعات منتشر شده از بنچ مارک‌های برخی از محصولات شرکت مایکروسافت حاکی از آن است که سرفیس بوک 3 و سرفیس گو 2 احتمالاً به زودی و در جریان رویدادی که در شهر نیویورک برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

بر اساس گزارش وب سایت Windows Latest که تا پیش از این اقدام به انتشار اطلاعاتی مربوط به بنچ مارک سرفیس گو 2 کرده بود، شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا به زودی و در جریان رویدادی ویژه از دو محصول با نام‌های سرفیس بوک 3 و سرفیس گو 2 رونمایی کند.

این دو محصول احتمالاً طی کنفرانسی که در شهر نیویورک برگزار می‌شود قرار است معرفی شوند و مدتی کوتاه پس از آن فرایند فروش آن‌ها آغاز خواهد شد. گفتنی است که تاریخ کنفرانس نیویورک مایکروسافت در نیمه اول سال 2020 میلادی هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است که دلیل آن احتمالاً شیوع ویروس کرونا است و باعث شده تا مایکروسافت برگزاری رویدادهای ویژه خود را همانند بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری به تعویق بی‌اندازد.

شرکت مایکروسافت هنوز به صورت دقیق در مورد محصولات جدید خود طی ماه‌های آینده سخنی به میان نیاورده است با این حال می‌توان پیش بینی کرد که این محصولات در تا پیش از پایان یافتن ماه جولای سال جاری میلادی آماده معرفی شوند.

بنچ مارک‌های منتشر شده از سرفیس گو 2 که تا پیش از این توسط خبرگزارهای مختلف فاش شده بودند حاکی از آن هستند که شرکت مایکروسافت در تلاش است تا قدرت سخت افزاری این محصولات را به طرز قابل توجهی افزایش دهد و از آن طریق کارایی‌های ویژه‌ای را در این محصولات آماده عرضه کند.

گفتنی است که از همین حالا مشخص شده که پردازنده و حافظه رم تعبیه شده در سرفیس گو 2 افزایش قابل توجهی نسبت به نسخه پیشین داشته است. با این حال هیچ اطلاعاتی در مورد سرفیس بوک 3 و قدرت سخت افزاری آن در دست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید