درایور کارت گرافیک اینتل برای آپدیت نوامبر 2019 منتشر شد

درایور کارت گرافیک اینتل برای آپدیت نوامبر 2019 منتشر شد

شرکت مایکروسافت دو روز پیش فرایند عرضه آپدیت نوامبر 2019 را آغاز کرده است و حالا مشخص شده که آپدیت درایور کارت گرافیک اینتل جدید متناسب با این نسخه از سیستم عامل ویندوز 10 را نیز برای کاربران ارائه داده است.

کاربران از همین حالا می‌توانند پس از نصب آپدیت نوامبر 2019 اقدام به دانلود درایور کارت گرافیک اینتل کرده و به صورت بهینه و بدون مشکلات سخت افزاری و فنی از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

این درایور به طور کامل با دستگاه‌های مبتنی بر پردازنده‌های نسل دهم اینتل سازگار بوده و کاربران با دانلود و نصب آن‌ها می‌توانند بدون ایجاد مشکلات فنی به صورت عادی به کارکرد خود ادامه دهد.

درایور کارت گرافیک اینتل از همین حالا به همراه پشتیبانی از دایرکت ایکس 11 و پشتیبانی از تصاویر سه بعدی و نمایشگرهای مبتنی بر USB-C در اختیار کاربران قرار گرفته است.

شرکت اینتل این درایور را در حالی آماده عرضه کرده است که شرکت مایکروسافت در روز دوم اکتبر 2019 میلادی از سری جدید سرفیس ها رونمایی کرده است و تا چند روز دیگر فرایند عرضه عمومی آن‌ها را آغاز کرده است. بر این اساس مشخص شده است که شرکت اینتل با عرضه این درایور جدید اقدام به آماده سازی بسترهای نرم افزاری برای عرضه این محصولات کرده است.

سرفیس پرو 7 و سرفیس لپ تاپ 3 از  جمله کامپیوترهای جدید مبتنی بر سیستم عامل ویندوز هستند که از درگاه USB-C و پردازنده‌های نسل دهم اینتل بهره می‌برند. بر این اساس عرضه درایورهای اختصاصی برای این محصولات کرده است. گفتنی است که این نسخه تنها برای دستگاه‌های مبتنی بر پردازنده‌های جدید اینتل نبوده و کاربران عادی نیز بهتر است تا آن را روی دستگاه‌های خود نصب کنند.

علاوه بر این باید به یاد داشت که آپدیت یاد شده به صورت خودکار و از طریق به روز رسانی‌های نرم افزاری در Windows Update روی دستگاه‌ها نصب خواهند شد.

در ادامه این مطرح لاگ تغییرات مربوط به نسخه جدید درایور کارت گرافیک اینتل را خواهیم دید:

  • Intermittent crash or hang may be observed when resizing Ultra-HD Blu-Ray PowerDVD playback on an external monitor from full-screen mode to windowed mode.
  • Minor graphical anomalies may be observed in Arma 3*, Creo.
  • Screen may blink during the loading of 3DMark Time Spy benchmark.
  • System hang may be observed when unplugging detachable internal panel.
  • Graphical anomalies may be observed on opening system lid and resuming from sleep when system connected to external monitor via HDMI.
  • Security improvements for 10th Gen Intel Core processors with Iris Plus graphics.
  • Fixed limited color range issue when display is duplicated to external USB-C display on 10th Gen —Intel Core processors with Iris Plus graphics.
  • Intel Direct3D 11 extension fixes.

دیدگاهتان را بنویسید