حدس در مورد تاریخ حدودی رونمایی از سرفیس پرو 8

گرافیک سرفیس پرو - تاریخ حدودی رونمایی از سرفیس پرو 8

اطلاعات مربوط به سرفیس پرو 8 به تازگی منتشر شده و حالا بسیاری از تحلیلگران در مورد تاریخ حدودی رونمایی از سرفیس پرو 8 ادعاهایی را مطرح کرده‌اند.

اخیراً اطلاعات و تصویری از سرفیس پرو 8 به همراه سرفیس لپ تاپ 4 در وب سایت‌های مختلف دست به دست می‌شود. حتی در این میان، تصویری از بنچ مارک احتمالی این محصولات نیز دیده شده است که نشان دهنده قدرت آن‌ها برای پردازش‌های مرکزی تک هسته وای و چند هسته‌ای بوده است. این اطلاعات تأکید کرده‌اند که مایکروسافت در تلاش برای توسعه و ساخت سرفیس های جدید با گرافیک انحصاری است و به زودی این محصولات را آماده عرضه به بازار می‌کند.

با این حال بررسی‌های اخیر نشان از آن دارد که مایکروسافت هنوز فرایند آماده سازی برای رونمایی از سرفیس پرو جدید را انجام نداده است. در حقیقت تاریخ رونمایی از سرفیس پرو 8 هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

گمانه‌زنی‌ها در مورد رونمایی از سرفیس پرو 8

مایکروسافت هر ساله در ماه اکتبر از سری محصولات جدید سرفیس رونمایی می‌کرد؛ اما امسال تا حدودی برای شرکت اپل متفاوت بود و این شرکت در نهایت تصمیم گرفت تا محصولات جدید خود را در به دلیل شیوع ویروس کرونا با کمی تأخیر آماده رونمایی کند.

در میان موجی از شایعات در مورد اینکه مایکروسافت معرفی سرفیس ها را به اکتبر 2021 موکول می‌کند، گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که این شرکت در حال آماده سازی خود برای رونمایی از سری جدید کامپیوترهای سرفیس در جریان رویدادی در نیمه اول سال 221 است. با توجه به این موضوع باید در نظر داشت که تا پیش از بهار سال جاری شرکت مایکروسافت تصمیم به رونمایی از محصولاتی دارد که از لحاظ سخت افزاری و کاربردهای نرم افزاری در وضعیت بهینه‌تری نسبت به گذشته قرار خواهند گرفت‌. تاریخ احتمالاً رونمایی سرفیس پروحدید احتمالاً به آوریل 2021 میلادی موکول می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید